جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاح دانشگاه مجازی نمایندگی جامعه المصطفی در هند

حوزه/ انجمن های مذهبی و اجتماعی جامو کشمیر هند نسبت به تحریم جامعة المصطفی(ص) واکنش نشان دادند و این اقدام را دور از شان انسانی دانستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» انجمن های مذهبی و اجتماعی جامو کشمیر هند به شدت نسبت به تحریم جامعة المصطفی(ص) العالمیة واکنش نشان دادند و این اقدام را غیرانسانی دانستند.

دهها سازمان مذهبی و اجتماعی، از جمله حوزه علمیه امام رضا(ع) کشمیر، انجمن صدای حسین(ع)، پیروان ولایت، بنیاد امام خمینی، بنیاد اهل بیت(ع) کشمیر، مجمع اسلامی کشمیر و فدراسیون شیعه جامو اقدام ایالات متحده را تروریستی خواندند.

طبق گزارش رسیده، آنان گفتند: ایالات متحده از موفقیت جمهوری اسلامی ایران در همه جبهه ها و دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متحیر است. تحریم آموزش و پرورش نقض آشکار حقوق بشر است. سکوت سازمان ملل متحد در برابر این اقدام تروریستی ناعادلانه و غیرانسانی بسیار نگران کننده است.

آنها به سکوت سازمان ملل متحد اشاره کردند و گفتند: ایالات متحده آمریکا که حرف از آموزش و پرورش می زند، موانعی را در راه آموزش ایجاد می کند و سکوت سازمان ملل، به ویژه شورای حقوق بشر، در این زمینه قابل توجه و تأسف بار است.

آنان ایالات متحده آمریکا را تروریست جهانی و آفت کره خاکی برشمردند و گفتند: ایالات متحده آمریکا یک تروریسم جهانی است و باید اقدامی علیه آن انجام شود همچنین آمریکا یک آفت در این کره خاکی است و ملت های زنده باید برای از بین بردن این آفت گام بردارند.

آنها قاطعانه تاکید کردند: ما با جمهوری اسلامی ایران هستیم و تحریم ها را تحمل نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha