جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامه شیخ محمدحسنن جعفری

حوزه/ نماینده رهبر انقلاب اسلامی در منطقه شمال پاکستان با صدور بیانیه ای، اقدام آمریکا در تحریم دانشگاه بین المللی جامعة المصطفی العالمیه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمدحسن جعفری، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه شمال پاکستان با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن اقدام رژیم آمریکا در تحریم دانشگاه بین‌المللی جامعةالمصطفی(ص) العالمیة آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تحریم جامعةالمصطفی(ص) از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنم. این تحریم‌ها دلیل روشنی بر علم دشمنی آمریکا بوده و برای کسب رضایت صهیونیست‌ها اعمال شده است.

مراکز آموزشی نقش مهمی در پیشرفت هر جامعه دارند. جامعةالمصطفی(ص) یکی از بهترین دانشگاه‌های بین‌المللی و مراکز تحقیقاتی جهان به شمار می‌رود. دانش‌آموختگان این نهاد در هر نقطه‌ای از جهان علَم اتحاد و یکپارپگی را برافراشته و اسلام ناب محمدی را ترویج و تبلیغ می‌کنند.

تحریم این مرکز بین‌المللی که مورد قبول مسلمانان جهان است، نه تنها غیرقانونی بلکه مخالف شئونات اخلاقی است. ترس آمریکا از این است که دانش‌آموختگان و مفکران جامعةالمصطفی(ص) اسلام محمدی را به سایر جهانیان می‌رسانند و توطئه‌های آمریکا را آشکار می‌کنند و همین امر برای آنان ناگوار است.

در جامعةالمصطفی(ص) طلاب علاوه بر ادبیات، فقه، اصول، منطق و فلسفه از رشته‌های جدید علمی نیز بهره مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha