جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید مختار حسین جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مختار حسین جعفری گفت: ایالات متحده آمریکا می خواهد نه فقط فقر و جهل از جهان ریشه کن نشود بلکه با اشاعه جهل و فقر، برتری خود را حفظ کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار حسین جعفری مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) جامو کشمیر بخش هندوستان در بیانیه ای گفت: جامعة المصطفی العالمیة یک نهاد بین المللی است و فقط در زمینه آموزش و پرورش فعالیت می کند و هدف آن گسترش دانش در سراسر جهان می باشد با این وجود تحریم چنین  نهادی توسط ایالات متحده اقدامی است که با توجه به منشورات دولت ایالات متحده جای تعجب ندارد، زیرا چنین اقداماتی فقط توسط ایالات متحده انجام می شود و از ایالات متحده انتظار نمی رود که برای رفاه بشریت، صلح جهانی و برای مردم مستضعفین جهان کاری انجام دهد.

وی گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و از شیطان می توان همه نوع شر را انتظار داشت و برای آن ممکن نیست مانع راه کارهای خوب نشود.

این روحانی برجسته هندی افزود: این نشان می دهد که ایالات متحده دشمن دانش، انسانیت و ارزشهای انسانی و دشمن همه چیزهایی است که می تواند به نفع انسانها باشد؛ زیرا ایالات متحده نمی خواهد کشورهای دیگر در جهان پیشرفت کنند.

مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) گفت: ایالات متحده آمریکا نمی خواهد نه فقط فقر و جهل از جهان ریشه کن شود بلکه با اشاعه جهل و فقر در سراسر جهان برتری خود را حفظ کند و این خسارت بزرگی برای بشریت است. 

وی ادامه داد: ایالات متحده می‌داند که فقط با دانش می توان با آن مقابله کرد و علومی که در جامعة المصطفی العالمیة تدریس می شود، بهترین علوم جهان است و از طریق آنها می توان با شرارت های آمریکا و جنبش های استعماری مقابله کرد و ایالات متحده نمی خواهد همه کشورهای جهان در مسیر توسعه قرار بگیرند و خودشان را بی نیاز از آمریکا بدانند.

وی در پایان گفت: ما این اقدام ایالات متحده را شدیداً محکوم می کنیم و آن را عملی خشونت آمیز و تروریسم علیه بشریت توصیف می کنیم.ما از خداوند متعال می خواهیم که بشریت را از شر چنین شیاطینی دور نگهدارد و آنها را ریشه کن کرده و از دنیا نابود کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha