جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامہ ڈاکٹر کرم علی حیدری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری گفت: ایالات متحده با بد ترین عمل خود به شکل تحریم به جامعه المصطفی العالمیه ثابت کرده است که نه تنها دشمن اسلام است، بلکه دشمن علم و ادب و فهم و ادراک هم هست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین کرم علی حیدری المشهدی با صدور بیانیه ای تحریم آمریکا به جامعه المصطفی العالمیه را به شدت محکوم کرد و گفت: همانطور که جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت در برابر سایر جنایات ایالات متحده مقاومت کرده است، ان شاءالله از طریق علم و هنر در برابر تحریم های جدید قاطعانه مقاومت خواهد کرد تا چهره جمهوری اسلامی ایران در برابر جهان روشن تر شود.

متن پیام این روحانی پاکستانی به شرح زیر است:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

الا لعنة الله علی القوم الظالمین والفاجرین والملعونین

ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی ادعا می کنند که باید از ارزشهای انسانی و حیوانی حمایت و محافظت شود و همچنین تعلیم و تربیت باید ارتقا یابد، اینها همه دروغ محض است.

اما اخیراً، بار دیگر ایالات متحده چهره شوم خود را به جهان نشان داد و نهاد علمی و ادبی جمهوری اسلامی ایران، جامعه المصطفی العالمیه را تحریم کرد.

ایالات متحده با بد ترین عمل خود به شکل تحریم به جامعه المصطفی العالمیه ثابت کرده است که نه تنها دشمن اسلام است، بلکه دشمن علم و ادب و فهم و ادراک است.

بسیاری از بدترین اقدامات آمریکا در تاریخ از قبل نیز وجود دارد.

من این عمل جاهلانه آمریکا را به شدت محکوم می کنم و من از همه کشورهای علم دوست و علم پرور می خواهم که این بی ادبی و خصومت ایالات متحده را به صراحت محکوم کنند.

به خدمت مدیر جامعه المصطفی العالمیه، مقام معظم رهبری، همه علما و همه روحانیون عرض می کنم، این آمریکا چیست که تحریم در تحریم می کند؟

شما همان صالح و راستگویان هستید و مصداق آن آیه قرآن که در آن خداوند متعال فرموده لا خوف علیهم ولا هم یحزنون.

همانطور که جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت در برابر سایر جنایات ایالات متحده مقاومت کرده است، ان شاءالله از طریق علم و هنر در برابر تحریم های جدید قاطعانه مقاومت خواهد کرد تا چهره جمهوری اسلامی ایران در برابر جهان روشن تر شود.

والله ینصرکم نصراً عزیزا

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته
کرم علی حیدری
مدیر حوزه علمیه امام عصر (عج) ایالت سند پاکستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha