پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه ابرکوه در مناطق سیل زده

حوزه/ امام جمعه ابرکوه گفت: آب گرفتی منازل و محلات ابرکوه معلول تعلّل در مهندسی شهری از گذشته تاکنون است و در این خصوص کسانی که تعلّل در مهندسی شهری باید جوابگو باشند.

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مسیر خیابان ابوریحان و گود محلّه گلکاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ابرکوه با ابراز تأسف از آب گرفتی بعض منازل و معابر و مغازه های مردم گفت: سطح زمین منطقه شیب دار است و اگر مهندسین و متصدّیان شهری در ساخت و ساز به اصول و قواعد سازی توجّه می کردند، نباید امروز شاهد چنین فجایعی باشیم . 

وی  افزود: پروژه ها و طرح ها در بخش‌های مسکونی و عمران شهری که در گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته شده ولی سیر انحرافی از مناطق بالادست شهر به رودخانه ها داده نشده است و موجب بروز چنین وقایع تأسف باری برای مردم شد و در این خصوص کسانی که تعلّل در مهندسی شهری از گذشته تا کنون داشته اند باید جوابگو باشند .


امام جمعه ابرکوه گفت: متأسفانه در روستای فیروزآباد منازل مسکونی و قلعه و روستا، به واسطه مسامحه کاری مسئولین در گذشته، دچار آبگرفتگی و تعدادی از احشام هم از بین رفته و مردم دچار خسارت و گرفتاری شدند و قاصرین و مقصرین و افراد ذی نفعی که با خاکریزی جلو روستا موجب انحراف مسیر آب به سمت فیروزآباد شده اند، پاسخگو باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی در حاشیه بازدید از بیمارستان ابرکوه و کمک به گروه های جهادی در بخش بستری بیماران کرونایی در پاسخ به این سئوال که شما با چه انگیزه‌ای با گروه‌ جهادی در برنامه ضد عفونی بیمارستان همکاری می‌کنید اذعان کرد: انگیزه من سخنان امام خامنه ای  در اردیبهشت 1395 است که فرمودندهدایت فکری، معنوی و سیاسی و خدمات اجتماعی و غم خواری مردم، سه کار عمده ای است که روحانیّت باید عهده دار باشد».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha