جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ بازدید امام جمعه یزد از مناطق سیل زده ابرکوه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد در بازدید از مناطق سیل زده ابرکوه بر رفع مشکلات مردم و بررسی و رفع کمبودهای معیشتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در پایان سفر یک روزه به شهرستان ابرکوه برای بازدید از مناطق سیل زده روستای فیروزآباد، بخش بهمن و محله دروازه میدان (خیابان فردوسی) در جلسه ستاد بحران فرمانداری در سخنانی اظهار کرد: الان وقتی است که مقداری مردم ناراحت هستند و عجله دارند و انتظار دارند که سریعتر مشکلاتشان برطرف شود. 

وی تأکید کرد: باید با سرعت کارها را حل کرد و  امکانات اولیه مورد نیاز که در ارتباط با وسایل زندگی آنان  و یک امکانات معیشتی نیاز دارند  باید به آنها رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: ساکنان مناطق سیل زده محل اسکان موقت می خواهند که برای آنان تهیه شود تا اینکه خانه هایشان آماده شود. 

آیت الله ناصری یزدی خاطر نشان کرد: بازسازی ها هم یکی مربوط به ساخت و ساز است و باید با همکاری ستاد بحران، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد  با تقسیم کار و تصمیم گیری جدی، امور را انجام دهند. 

وی تصریح کرد: آنچه الان فوریت دارد و ضرب الاجلی باید تأمین شود مانند اسکان موقت و وسایل معیشتی و ... را هر یک از بخش ها باید متقبل شود و موقتا مشکلات را برطرف کنند و بعد به سراغ ساخت و ساز و ... بروید. 

نماینده ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد: باید الان تصمیمات گرفته شود و از شنبه شروع به کار کنید تا مردم بدانند که مسئولین به فکر آنان هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha