جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله ناصری یزدی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت روز پرستار در پیامی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت، تصریح کرد: پرستاران خدوم و فداکار ایثارگرانه در میدان مقابله با کرونا نهضتی زینبی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب(س)و بزرگداشت مقام پرستار پیامی را منتشر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 پنجم جمادی الاول، سالروز میلاد نورانی الگوی صبر و بردباری، منادی حماسه عاشورا حضرت زینب کبری(س) بر همه رهپویان آن حضرت به ویژه پرستاران خدوم و فداکار که ایثارگرانه در میدان مقابله با کرونا نهضتی زینبی به نمایش گذاشتند تبریک و تهنیت باد.

این مناسبت پر خیر و برکت فرصتی است برای ادای احترام و قدردانی از پرستاران و کادر درمانی که این روزها با از خودگذشتگی مرهمی برای بیماران به ویژه مبتلایان کرونایی بوده و همت آن ها وسیله ای برای بازگشت مجدد سلامتی به مردم است.

با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت و آرزوی علو درجات برای این عزیزان، امید است همه ما با تأسی بر سیره حضرت زینب کبری(س) بیش از گذشته از ایمان، عفت، صبر و اعتقاد الهی در مسیر خودسازی، خداباوری و تعالی جامعه اسلامی بهره مند شویم.

از عموم مردم عزیز می خواهم برای قدردانی و احترام به تلاش های بی وقفه پرستاران گرانقدر، همچنان اصول بهداشتی را مورد توجه قرار داده و با رعایت دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا حافظ سلامت فردی و اجتماعی باشند.
                                                                                                                                                «سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»
                                                                                                                                                         ومن الله التوفیق
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha