سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ابراهیم اسلام پناه

حوزه/ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه از افزایش ظرفیت واحدهای دامپروری سبک و سنگین این مؤسسه در سال جهش تولید خبر داد و گفت: در راستای حفظ امنیت غذایی و افزایش عرضه گوشت، در تلاش هستیم تا نیاز استان قم و بخشی از نیاز کشور را تامین کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابراهیم اسلام پناه در گفت‌وگویی اظهار کرد: از آنجایی که یکی از اهداف مهم مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه تلاش در راستای تحقق شعار سال است، بنابراین به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و توصیه‌های تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی این مؤسسه در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده و درحال دنبال شدن است.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی و نیاز کشور به تولیدات کشاورزی و دامی در راستای ایجاد امنیت غذایی مردم، مؤسسه زائر کریمه تمام سعی و تلاش خود را از طریق توسعه و افزایش سطح کشت محصولات کشاورزی و همچنین افزایش ظرفیت واحدهای دامپروری سبک و سنگین برای تحقق جهش در تولیدات خود به کار گرفته است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه ادامه داد: از سال گذشته بسترهای لازم برای افزایش ظرفیت دامداری‌ها ایجاد و تاکنون دنبال شده و امید است تا پایان سال جاری ظرفیت اسمی دامداری‌ها بر اساس مجوز کامل شود.

وی با تاکید بر اینکه این واحدها نیاز مهمانسرای حضرت معصومه سلام الله علیها را تامین می‌کند، گفت: امیدواریم مؤسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه در حد امکانات خود بتواند گام مؤثری در جهت تأمین گوشت قرمز در سطح استان قم و خارج از استان نیز بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha