پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلت

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی والفجر دشتستان از توزیع ۳۱ دستگاه تبلت و ۳۵۰ کیف مدارس و بسته‌های آموزشی در بین دانش‌آموزان نیازمند دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام مهدی بهزادی، امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های پایگاه فرهنگی اجتماعی دشتستان در عملیات حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در این ایام کرونایی به واسطه حضور مثبت مردم و لطف پروردگار اعضای این پایگاه در مناطق آسیب‌پذیر و مناطقی که مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره دارند مستقر شده‌اند.

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی والفجر دشتستان ادامه داد: در این راستا با شناسایی دانش‌آموزان نیازمند توانسته‌ایم ۳۱ دستگاه تبلت را به دست دانش‌آموزان برسانیم و همچنین با جذب و جلب کمک‌های مردمی بالغ بر ۳۵۰ کیف مدارس و بسته‌های آموزشی در دو مرحله بین دانش آموزان توزیع شد.

وی، تهیه و توزیع دو هزار بسته معیشتی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان، کمک ۱۰۰ میلیون ریالی به بیماران خاص، قربانی کردن شش رأس گوسفند، تأسیس صندوق قرض‌الحسنه مسجد امام جعفر صادق(ع) با گردش حساب بالای ۱۰۰ میلیون تومان و ایجاد شغل خانگی به تعداد ۲۰ خانوار را از اقدامات مهم این تشکل عنوان کرد.

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی والفجر دشتستان تهیه و اهداء کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان به ۷۵ خانواده نیازمند، تاسیس یک کارگاه صنایع ام دی اف با اشتغال‌زایی برای پنج نفر، تاسیس کارگاه تهیه محصولات ارگانیک برای سه خانواده با اشتغال زایی برای ۹ نفر، تاسیس کارگاه خیاطی برای سه نفر، تاسیس کارگاه گلیم‌بافی برای سه خانواده و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق نیازمند حاشیه‌نشین در بین نیازمندان از دیگر فعالیت‌های انجام شده برشمرد.

حجت‌الاسلام بهزادی گفت: ایجاد مرکز ترمیم و بازسازی منازل فقرا در محلات حاشیه‌نشین توسط گروه‌های جهادی محله، طرح ازدواج آسان با هماهنگی با آرایشگاه‌ها و پیرایشگاه‌ها، گل‌فروشی‌ها و شیرینی فروشی‌ها در جهت ارائه تخفیفات مناسب و معرفی زوجین نیازمند به آنها، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، سرکشی به بیماران کرونایی در منازل از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی محله‌ی والفجر دشتستان تصریح کرد: در این ایام کرونایی پایگاهی در منطقه حسین آباد شهر برازجان تشکیل دادیم و مواد گندزدایی معابر را با نظارت شبکه بهداشت تهیه کردیم که برای بیمارستان، بازار، پارک، معابر عمومی و سایر جاها فرستادیم و ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha