پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طاهری

حوزه/ مدیرکل صدا و سیما استان بوشهر، تهیه و تدوین برنامه‌های حوزه دین و انقلاب به صورت تخصصی را نیازمند اقدامات، جریانات و پشتیبانی فکری متناسب با شرایط انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سیدحسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر، روز سه شنبه در جلسه ای با حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، تهیه و تدوین برنامه‌های حوزه دین و انقلاب به صورت تخصصی را نیازمند اقدامات، جریانات و پشتیبانی فکری متناسب با شرایط انقلاب اسلامی و در حوزه مسئولیت سازمان دانست.

وی ادامه داد: در همه بخش‌های صدا و سیمای استان در مباحث دینی و انقلابی در حوزه رادیو، تلویزیون و فضای مجازی آمادگی داریم با هم‌افزایی در مسائل فرهنگی استان و تولید برنامه‌های مناسب و مؤثر، چشم‌انداز فرهنگی مطلوبی را برای استان رقم بزنیم و در این راستا نظرات شما برای ما راهگشا خواهد بود.

حجت الاسلام طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر هم هدف نهایی و مأموریت مشترک هر دو دستگاه را تبلیغ اندیشه ناب انقلابی ذکر کرد و اظهار داشت: صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی تکمیل‌کننده نیازهای همدیگر، هم از حیث مخاطب و هم از حیث تولید محتوا هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با توجه به لزوم همگرایی حداکثری بین نیروهای انقلابی برای مقابله با هجمه‌ها و شبهه‌های دشمن، ادامه داد: ارتباط مؤثر این دو نهاد باعث افزایش رضایت مخاطبین خواهد بود و اگر الان شرایط و اقتضائات حساس را در نیابیم، ۵ سال آینده ممکن است فرصت تاثیرگذاری نداشته باشیم.

وی با بیان این که با وجود فعالیت‌های متنوع رسانه‌ای در فضای مجازی، نگاه بخش مهمی از مردم همچنان به صدا و سیما است، ابراز داشت: ما باید متناسب با نیاز و انتظار مردم برنامه‌ریزی داشته باشیم و لازم است برنامه‌هایی متناظر با سئوالات عینی جامعه تهیه شود و با توجه به اولویت‌های ذهنی و نیازهای فکری مردم تولید برنامه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام طاهری گفت: در حوزه رسانه راهکارهای خوبی برای پرداختن به مشکلات مردم وجود دارد و دین حرف جدی در این زمینه دارد و رسالت و تکلیف ما تبیین این حرف‌های جدی است، لذا برترین موفقیت‌ها را زمانی به دست می‌آوریم که از بهترین کارشناسان استفاده کنیم. طبیعتاً راه حل مناسب برای تأمین منابع مالی آن، استفاده از ظرفیت‌های نهادهای فرهنگی است که متولیان دین در جامعه هستند و در این زمینه باید با انجام کار گروهی و با یک راهبرد مناسب و تشکیل گروه‌های کاربردی برترین حرف‌ها را بزنیم تا بتوانیم مخاطب را جذب کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر از نظر فرهنگی استان محرومی است و شایسته است بودجه مسئولیت‌های اجتماعی نهادهای بزرگ اقتصادی در حوزه توسعه فرهنگ دینی هزینه شود.در ابتدای این نشست،

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha