یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست پژوهش

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران کرمانشاه از برگزاری کارگاه «مدیریت پژوهشی» برای معاونان پژوهش مدارس استان، به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

خانم مریم مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، اظهار کرد: این کارگاه به منظور آموزش معاونان پژوهش با هدف راهبری مستقیم سامانه سیما و پیکربندی برنامه ها و فعالیت ها برگزار شد.

وی افزود: در این سامانه با نام هر مدرسه و کلاس تعریف شده است تا در نهایت به عنوان کارنامه پژوهشی مدارس مورد استفاده و بازدید قرار بگیرد. با این دسترسی، مشکل تداخل برنامه ها حل می شود و مدارس می توانند حتی به صورت همزمان اجرای برنامه داشته باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۱۷ کلاس آموزش تحقیقات پیمایشی، ۱۷ کرسی آزاداندیشی، ۲۵ نشست، ۵ ژورنال کلاب، ۶ میزگرد، ۱۰ مسابقه، ۵ بروشور، ۳ جزوه، ۴ نمایشگاه، ۴ جلسه معاونان ، ۲۰ دوره و کارگاه در سامانه سیما برگزار شده است. 

 مرادی ادامه داد: علاوه بر این برنامه ها، جلسات شورای علمی پژوهشی، کارگروه پژوهش های پایانی و پایان نامه ها و... در بستر سامانه سیما برگزار شده که راهبری تمام این برنامه ها توسط معاونت پژوهش استان انجام شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با واگذاری این امور به مدارس، شاهد رشد روزافزون اجرای کمّی و کیفی برنامه ها به صورت مجازی در سامانه سیما باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha