شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حضورنماینده ولی فقیه درکاشان درمراسم کلنگ زنی مجتمع  قرآنی وفرهنگی قمصر پایتخت گل و گلاب ایران

حوزه / با حضور معاون وزیرآموزش وپرورش، نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان و خیرین، کلنگ بزرگترین مجتمع قرآنی، فرهنگی و ورزشی در قمصر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، عصر چهارشنبه ۲۶ آذر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون استاندار اصفهان، نماینده ولی فقیه  در کاشان  و جمعی از مسئولان استانی و خیرین، کلنگ بزرگترین مجتمع قرآنی، فرهنگی و ورزشی با زیربنای  ۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع  و اعتبار۱۰۰ میلیارد تومان، در قمصر پایتخت گل و گلاب ایران، با رعایت پروتکل های بهداشتی به زمین زده شد.

 محمد کتابچی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان در این مراسم گفت: این مجتمع که توسط خیر خانم فقیه احداث می شود، شامل کانون فرهنگی و دارالقرآن به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع،  مدرسه ۹ کلاسه علامه شاه فضل الله به مساحت ۱۱۸۰ مترمربع و سالن ورزشی و جنبی به مساحت ۱۴۷۰ مترمربع  می باشد.

وی خاطرنشان کرد: دارالقران فقیه شامل ۴ باب کلاس درس، اتاق بازی کودکان و نمازخانه به مساحت ۱۵۷ مترمربع و سالن اجتماعات ۱۲۵ نفره و ۱۷۰ مترمربع کتابخانه، سایت کامپیوتر، اتاق های اداری، موتورخانه مجزا و اتاق های پشتیبانی است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان با بیان اینکه با تکمیل این مجتمع قرآنی، فرهنگی، آوزشی و ورزشی نیاز آموزش و پرورش در قمصر تامین می شود، افزود: حاجیه خانم فقیه علاوه برساخت مدارس متعدد در کاشان، در حوزه سلامت و کمک به نیازمندان نیز حضوری پررنگ دارد.

کتابچی با تقدیر از خانم سعیدی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شعبه قمصر در جذب کمک خیرین، خاطرنشان کرد : مدرسه نه کلاسه این مجتمع  با کمک خیر آقای اکبر شاه فضل و سالن ورزشی نیز با کمک آقای کارگر احداث می شود.

 در این مراسم، حجت الاسلام ذوالفقاری، امام جمعه قمصر با قدردانی از خیرین  مدرسه ساز و فعالان قرآنی، گفت: با احداث مجتمع قرآنی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی قمصر زمینه ترویج گسترده تر مسائل دینی، قرآنی  و ورزشی در قمصر فراهم می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha