پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ حضورنماینده ولی فقیه درکاشان درمراسم کلنگ زنی مجتمع  قرآنی وفرهنگی قمصر پایتخت گل و گلاب ایران

حوزه / فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه این شهرستان بیش از۳۷۰۰ فرهنگی و ۴۰۰ واحد آموزشی دارد، گفت: از ۱۰۰ مصوبه شورای آموزش و پرورش کاشان ۹۵ درصد آن اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، علی اکبر مرتضایی، عصر چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی مجتمع قرآنی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی قمصر با تقدیر از خانواده فقیه به عنوان یک خانواده خیر مدرسه ساز، گفت: ایثارگری خانواده فقیه در شرایط سخت اقتصادی در توسعه فضاهای قرآنی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی کشور قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه شهر توریستی قمصر به دلیل شیوع ویروس کرونا با رکود اقتصادی مواجه شده است، ادامه داد: امیداریم با ریشه کنی ویروس منحوس کرونا شاهد رونق گردشگری و اقتصادی در این شهر باشیم.

مرتضایی با بیان اینکه خدمات رسانی متعادل در روستاها موجب رونق اقتصادی و مانع مهاجرت روستائیان به شهرها می شود، ادامه داد: تمام توجه مسئولان باید به سمت خدمت رسانی بهینه و رفع مشکلات اقتصادی روستائیان باشد.

وی با بیان اینکه کاشان با وسعت ۱۲۵ کیلومتر مربع بیش از ۶۴ هزار دانش آموز دارد، افزود: آمار بالای دانش آموزان در کاشان نشان نیاز به توجه ویژه دولت و خیرین مدرسه ساز به بخش آموزش دارد.

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه کاشان بیش از۳۷۰۰  فرهنگی و ۴۰۰ واحد آموزشی دارد، گفت: به منظور توسعه فضاهای آموزشی و رفع کمبودها شورای آموزش و پرورش این شهرستان هفته ای یک بار برگزار می شود

وی در پایان اظهار کرد : از ۱۰۰ مصوبه شورای آموزش و پرورش کاشان ۹۵ درصد آن اجرایی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha