شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدارس امامیہ بلتستان

حوزه/ حوزه های علمیه شمال پاکستان تحریم دانشگاه بین المللی المصطفی را محکوم کردند و تاکید کردند: دانشجویانی که از جامعة المصطفی فارغ التحصیل شده اند برای اتحاد و هماهنگی میان مسلمانان تلاش می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» جلسه مهم مدیران و اساتید حوزه های علمیه بلتستان در جامعه العباس در منطقه شمال پاکستان شهر اسکردو برگزار شد.

طبق گزارش رسیده مدیران و اساتید حاضر در جلسه، تحریم دانشگاه بین المللی المصطفی را به شدت محکوم کردند و گفتند: دانشجویانی که از جامعة المصطفی فارغ التحصیل شده اند؛ در سراسر جهان اسلام ناب محمدی و فرهنگ محمد و آل محمد را ترویج می دهند همچنین برای اتحاد و هماهنگی میان مسلمانان تلاش می کنند و نقش مبلغان واقعی را ایفا می کنند.

آنها اظهار داشتند: جامعة المصطفی یکی از بهترین دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی در جهان به حساب می آید که همیشه بر ارتقا و انتشار دانش و تقاضای تحقیق تأکید داشته است. تحریم چنین مؤسسات آموزشی استاندارد، مذموم و نشانه خصومت با علم است.

آنان تاکید کردند: ما چنین سیاست ضدآموزشی ایالات متحده آمریکا را به نمایندگی از حوزه های علمیه بلتستان به شدت محکوم می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha