جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مستند دختر زاگرس

حوزه/ سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مراسم رونمایی از مستند دختر زاگرس گفت: حضور روحانیون به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مراسم رونمایی از مستند دختر زاگرس که روز پنج‌شنبه ۲۷ آذر در سالن در سالن اجتماعات شهید شوشتری سپاه فتح برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا باید از مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم تشکر کنم که به‌صورت جهادی وارد عمل شدند و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در ساخت این مستندها بچه‌های طلبه و انقلابی پای‌کار هستند که نشان‌دهنده دغدغه‌ای است که این عزیزان در این زمینه دارند.

سردار خرمدل تأکید کرد: این نوع برنامه‌ها که به دنبال امیدآفرینی و راه‌حل است می‌تواند ثمرات مثبتی در آینده داشته باشد.

وی به ورود سپاه به موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و ابراز داشت: در سال‌های اخیر سپاه قدم‌های خوبی برداشته است به‌طوری‌که هم‌اکنون بنیاد علوی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در استان پای‌کار هستند.

فرمانده سپاه فتح حضور روحانیون در منطقه را گره‌گشا دانست و تصریح کرد: در جایی که روحانی داشتیم، آسیب‌های اجتماعی به‌صورت قابل‌ملاحظه‌ای کاهش‌یافته است.

وی در پایان از سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم و همچنین قرارگاه فضای مجازی سپاه قم به دلیل حمایت از ساخت مستند تقدیر و تشکر کرد.

این مستندها قطعاً تأثیرات مثبت و امیدبخشی در جامعه خواهد داشت

دکتر سید محمدحسین چاوشیان نیز در این مراسم طی سخنانی به مراحل ساخت مستند اشاره کرد و اظهار داشت: از یک سال گذشته کارهای تحقیقاتی برای ساخت این دو مستند با سفر تیم تحقیقاتی و پژوهشی آغاز شد تا یک کار فاخر و علمی و البته آموزنده و امیدآفرین تهیه و تولید شود.

وی ادامه داد: این مستندها قطعاً تأثیرات مثبت و امیدبخشی در جامعه خواهد داشت که در آینده‌ای نزدیک می‌توان آن را در منطقه دید.

رئیس مؤسسه خاتم ضمن قدردانی از همکاری و حمایت‌های سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) و به‌خصوص قرارگاه فضای مجازی سپاه قم تأکید کرد: این دو مستند فرصت مناسبی را در اختیار بچه‌های جهادی و انقلابی قرارداد دغدغه‌مند و با نیت حل مشکل منطقه و ارائه راهکارهای عملیاتی به دنبال کنترل آسیب‌های اجتماعی دیشموک باشیم.

رسانه‌ها نقش مؤثری در اصلاح جامعه دارند

قباد مبشری مدیرکل امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این ادامه این مراسم اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مؤثری در اصلاح جامعه دارند که باید از ظرفیت آن‌ها بهره برد.

وی ادامه داد: اگر کار رسانه‌ای به‌صورت صحیح صورت بگیرد قطعاً کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

حمایت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از ساخت مستندهای امیدآفرین و الهام‌بخش

سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ضمن حمایت از ساخت مستندهای امیدآفرین و الهام‌بخش اظهار داشت: ساخت مستند با تیم حرفه‌ای موضوعی است که مؤسسه خاتم آن را عملیاتی کرده و در واقع ستاد مبارزه با مواد مخدر از چنین مستندهایی استقبال و حمایت می‌کند.

وی به نتایج ساخت این‌گونه مستندها اشاره کرد و گفت: آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اثرات مثبت این‌گونه مستندها است و امیدواریم در ادامه مستندهایی با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha