چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 933745
۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
اخبار کوتاه استان خوزستان

حوزه/ بازدید میدانی مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شهرستان شادگان از مزارع عشایر و خانه‌های تخریب‌شده مردم شهرستان شادگان، بازدید و جلسه امام‌جمعه محترم شهر امام با طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شهرستان شاوور و امضاء تفاهم‌نامه بین مدرسه علمیه جامع موسی کاظم(ع)شهرستان بهبهان، با نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهبهان ازجمله اخبار کوتاه مدارس علمیه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام فرامرزی، مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شهرستان شادگان، به همراه طلاب جهادی مدرسه و جمعی از نیروهای بسیجی از مزارع عشایر و خانه‌های تخریب‌شده مردم شریف شهرستان شادگان دیدن کردند.

شایان‌ذکر است هدف از این بازدید میدانی این بوده که بسیاری از این مزارع درخطر غرق بوده و بحمدالله با پیگیری‌ها و تمهیدات صورت گرفته خطر غرق موقتاً رفع شده همچنین در این بازدید تصمیماتی در مورد اسکان، اطعام، و بازسازی و ترمیم خانه‌هایی که دچار خرابی شده‌اند گرفته شد.

بازدید و جلسه امام‌جمعه محترم شهر امام با طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شهرستان شاوور

همچنین حجت‌الاسلام فیض الاسلام، امام‌جمعه شهر امام، به دعوت حجت‌الاسلام احمد امیری، مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شهرستان شاوور از این مدرسه بازدید کرده و جلسه‌ای با طلاب این مدرسه برگزار کردند.

وی در این جلسه اظهار داشت: طلاب اگر می‌خواهند در آینده موفق باشند باید مجهز به دو بال باشند که آن دو بال عبارت‌اند از؛ درس و تهذیب که این دو بال باهم سبب موفقیت طلاب شده و یک بال به تنهائی کافی نیست.

حجت‌الاسلام فیض الاسلام، در پایان طلاب مدرسه علمیه امام سجاد شهر شاوور را به درس خواندن و حفظ قرآن تشویق کردند.

امضاء تفاهم‌نامه بین مدرسه علمیه جامع موسی کاظم(ع)شهرستان بهبهان با نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهبهان

همچنین در راستای توسعه زیرساخت‌های رایانه‌ای و اینترنتی مدرسه علمیه جامع موسی کاظم(ع) و جهت رفاه حال طلاب و استفاده حداکثری از ظرفیت مجازی به‌صورت «تمام رایگان» مدرسه علمیه جامع موسی کاظم(ع) شهرستان بهبهان، با نهاد کتابخانه‌ها عمومی شهرستان تفاهم‌نامه‌ای امضاء کردند که عزیزان می‌توانند در فضایی آرام از حداکثر امکانات مرکز رایانه‌ای کتابخانه‌های شهرستان بهبهان استفاده نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha