جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام آیت الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم در پیامی به مناسبت روز پرستار، خدمت به بیماران و تسکین دردهای آنان را دارای اجری عظیم دانست و از مردم خواست تا با رعایت دستورات بهداشتی باری از دوش مدافعان سلامت بردارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله «مَن سَعی لِمَریضٍ فی حاجَةٍ فَقَضاها خَرَجَ مِنْ ذُنوبِهِ کَیَومٍ وَلَدَتْهُ اُمُّهُ» (ثواب الأعمال، ص ۳۴۱)

پنجم جمادی الاولی، روز ولادت با سعادت بانوی صبر، حضرت زینب کبری سلام الله علیها است که نامگذاری این سالروز مبارک به عنوان «روز پرستار» شکوه و عزتی از جنس صبر و ایثار و ایستادگی بر کادر درمانی کشور بخشیده است.

تعهد و پایداری همه جانبه‌ی پرستاران گرامی در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان، خصوصاً شب زنده داری‌هایشان در این شب‌های بلند زمستانی و این روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا، اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و بی‌تردید دعای خیر التیام یافتگان، بدرقه دست‌های پرتوان این قشر خدمتگزار خواهد بود.

 امید است در این شرایط مردم نیز با توجه بیش از پیش به دستورات بهداشتی مبنی بر پیشگیری از ابتلا و قطع زنجیره‌های انتقال بیماری، قدری از بار سنگینی که بر دوش آن عزیزان است بکاهند.

سعادت و سربلندی مدافعان سلامت را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و عنایات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سید محمد سعیدی 

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha