سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نمایشگاهی از زندگی نامه حضرت زینب (س) در بین الحرمین

حوزه/ آستان مقدس حسینی به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب کبری (س) نمایشگاهی را با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی الکربلایی برپا کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب کبری (س) نمایشگاهی را با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی الکربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و متولی شرعی حرم امام حسین (ع) در بین الحرمین برپا کرد.

سعید رشید زمیزم تاریخ نویس و از مسئولان  آستان حسینی گفت: به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) نمایشگاهی در خصوص زندگی حضرت زینب (س) با عنوان "بخوان" افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با بیش از ۶۰ عنوان به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت، افزود: این نمایشگاه به ابعاد مهم زندگی حضرت زینب کبری (س) و معرفی تل زینبیه و مقام حضرت زینب (س) در موصل و حرم مطهر آن حضرت در شام و ابعاد دیگر جایگاه و فضایل ایشان می پردازد.

سعید رشید اشاره کرد: این نمایشگاه به زندگی حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و سرور زنان جهان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و همسرش و القابش و همچنین نقش مهم و شجاعت حضرت زینب (س) در حماسه کربلا و خطبه بزرگی که ایشان در برابر عبید الله بن زیاد و یزید (علیهما اللعنة) در شام ایراد کردند، پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha