سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: زحمات خالصانه پرستاران و تقدیم شهیدانی از جنس سلامت در شرایطی که جامعه ما مبتلای به بیماری فراگیر است جلوه ای از ایثار و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشته است و این در حافظه تاریخ ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، در پیامی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار تاکید کرد: زحمات خالصانه پرستاران و تقدیم شهیدانی از جنس سلامت در شرایطی که جامعه ما مبتلای به بیماری فراگیر است جلوه ای از ایثار و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشته است و این در حافظه تاریخ ماندگار خواهد بود.

متن پیام مدیر حوزه علمیه استان سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله (ص): مَنْ أَعَانَ ضَعِیفاً فِی بَدَنِهِ عَلَی أَمْرِهِ أَعَانَهُ اللَّهُ عَلَی أَمْرِهِ؛ هرکس انسانی را که ناتوانی جسمی دارد،یاری کند، خداوند او را در کارهایش یاری می دهد.

حضرت زینب سلام الله علیها الگوی صبر و استقامت برای جامعه اسلامی است و جهاد در میدان سلامت یکی از میدان های درخشش بانوی صبر و استقامت است که پرستاران ما مجاهدان این میدانند.

زحمات خالصانه پرستاران و تقدیم شهیدانی از جنس سلامت در شرایطی که جامعه ما مبتلای به بیماری فراگیر است جلوه ای از ایثار و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشته است و این در حافظه تاریخ ماندگار خواهد بود.

خجسته زاد روز زینب کبری سلام الله علیها که بحق روز پرستار نامیده شده است را به همه پرستاران تبریک می گویم و برای همه آنان آرزوی سلامتی دارم

محمد حسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha