دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجلیل

حوزه/ بیمارستان شهید دکتر جلیل که معین بیماری کرونا در مرکز کهگیلویه و بویراحمد است، در آخرین روز پاییز روز متفاوتی داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، بیمارستان شهید دکتر جلیل که معین بیماری کرونا در مرکز کهگیلویه و بویراحمد است، در آخرین روز پاییز روز متفاوتی داشت. کادر درمانی با مشاهده پرچم بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، انرژی مضاعفی گرفتند.

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری در این مراسم گفت: امروز را به شایستگی روز پرستار نامیدند، چرا که پرستاران در همه دوران سخت‌ترین کارها را انجام دادید و ایثارگرانه به مداوای بیماران پرداختید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دوره بیماری کرونا شاهد دو چندان شدن خدمات پرستاران بودیم. سختی کار با خطر جانی برای خود شما همراه بود اما انصافا پهلوانانه و جوانمردانه در این عرصه در حال جهاد هستید.

وی، پرستاران را پیشگامان دفاع از مردم خواند و گفت: امروز به همراه پرچم مطهر بارگاه امام حسین(ع) آمدیم تا قدردان گوشه‌ای از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شما باشیم.

دکتر سعید جاودان‌سیرت، رئیس بیمارستان شهید جلیل هم ضمن قدردانی از حضور اصحاب رسانه، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری، رسانه‌ها در کنار کادر پزشکی و درمان بودند و اطلاع‌رسانی خوب و به موقع موجب شد از وضعیت قرمز خارج و در حال حاضر شرایط مناسبی نسبت به ماه‌های گذشته داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همچنان به حضور و همکاری مردم نیازمندیم تا کرونا را کنترل کنیم، افزود: به مردم توصیه می‌کنیم یلدای امسال را به خاطر خود و عزیزانشان و کادر درمان و پزشکی مجازی برگزار کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha