پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
المصطفی

حوزه/هیئتی از معاونت پژوهش جامعةالمصطفی به مناسبت هفته پژوهش، از مدارس پیوسته امام المنتظر(عج) و ام یاسر بازدید به عمل آورد و امکانات و مشکلات پژوهشی این مدارس را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در بازدید از مدرسه امام المنتظر(عج) (ویژه طلاب برادر پاکستانی)، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عبادی، ضمن تشکر از مسئولان مدرسه، استمرار حرکت علمای بزرگ پاکستان را با عنایت به عقبه و پیشینه قوی و مستحکم اسلام در این کشور، مورد توجه قرار داد و در ادامه، فعالیت‌های پژوهشی مدرسه را خوب و مؤثر توصیف کرد.

معاون پژوهش جامعةالمصطفی نیروی انسانی را بزرگ‌ترین امکانات مدرسه برشمرد و ضمن تقدیر از فعالان پژوهشی مدرسه به دلیل حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعةالمصطفی، از تلاش مسئولان جامعةالمصطفی برای فراهم‌سازی امکانات مورد نیاز پژوهشگران و تأکید رئیس جامعةالمصطفی در این باره خبر داد و اظهار داشت: سه عنصر مؤثر در  ارتباط قوی معاونت پژوهش جامعةالمصطفی با مدارس پیوسته، همدلی، همفکری و همکاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی، در پایان، بر ارزیابی مدارس پیوسته در سال جاری تأکید ورزید.

در ادامه، مدیران کل معاونت به معرفی ادارات تخصصی تابعه خود پرداختند و آمادگی کامل خود را برای هر گونه همکاری پژوهشی با مدرسه اعلام نمودند.

پس از آن، جانشین مدیر مدرسه ضمن خیر مقدم به هیئت معاونت پژوهش جامعةالمصطفی، از حضور مسئولان پژوهشی جامعةالمصطفی در مدرسه تقدیر و گزارشی از وضعیت پژوهشی مدرسه ارائه نمود.

در پایان نیز معاون پژوهش جامعةالمصطفی و مسئولان مدرسه امام المنتظر(عج) بر توسعه ارتباطات و تعامل متقابل تأکید کردند.

شایان ذکر است بازدید از بخش‌های مختلف مدرسه، امکانات پژوهشی و توانمندی‌های طلاب، پایان‌بخش این برنامه بود.

در بازدید از مدرسه پیوسته شهیده ام‌یاسر (ویژه خواهران عرب زبان) نیز حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عبادی، ضمن تأکید بر لزوم ارزیاب پژوهشی مدارس پیوسته، از حضور این مدرسه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و رضایت رئیس جامعةالمصطفی از این موضوع سخن به میان آورد.

در پایان بازدید، مدیر مدرسه از وضعیت پژوهشی مدرسه گزارشی ارائه نمود و هیئت معاونت پژوهش از امکانات پژوهشی مدرسه بازدید به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha