شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری گفت: جهان با انتقال قدرت از غرب به شرق وارد مرحله جدیدی شده است و ایالات متحده وضعیت خود را از دست داده است، به همین دلیل آمریکا با زور اسلحه هم نتوانسته دولت ونزوئلا را سرنگون کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری، دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: جهان با انتقال قدرت از غرب به شرق وارد مرحله جدیدی می شود. ایالات متحده آمریکا در این منطقه شکست خورده است و دیگر یک ابرقدرت نیست. ایالات متحده وضعیت خود را از دست داده است، به همین دلیل با زور اسلحه هم نتوانسته دولت ونزوئلا را سرنگون کند.

وی گفت: قدرت واقعی در شکست ایالات متحده، آن طرز تفکر آزادی پسندی بود که مظلومان را به ایستادگی در برابر ظالمان ترغیب می کرد و لبنان، یمن و عراق فاتحانی هستند که در برابر فرعون های زمان خود سر خم نکردند. ایالات متحده و متحدانش دارند روز به روز ضعیف تر می شوند. عربستان سعودی در داخل یمن با بدترین شکست مواجه است. بزرگترین تهدید برای استبداد و استعمار، جنبشهای انقلابی و مقاومت در کشمیر، فلسطین و خاورمیانه است. تقویت نیروهای ضدآمریکایی در آسیا یک نقطه عطف در حذف کامل مداخلات آمریکا در منطقه خواهد بود.

این روحانی پاکستانی همچنین ادامه داد: بی ثباتی پاکستان نتیجه توطئه جهانی است، برای جلوگیری از انتقال قدرت دارند پاکستان را بی ثبات می کنند هدف از ترویج فرقه گرایی در کشور و ایجاد بحران سیاسی و اقتصادی، فلج کردن دولت منتخب پاکستان است و همچنین با ممانعت از تکمیل C-Pack، می خواهند از برنامه ها و توسعه چین جلو گیری کنند و این برای غرب سودمند خواهد بود. کل ملت برای رویارویی با این شرایط باید تدبیر و خرد نشان دهند.

وی در پایان گفت: تمام مزایای بی ثباتی سیاسی پاکستان برای دشمن خواهد بود. منافع کشور و ملت بیش از هر چیز دیگری است و ما باید از هرگونه بحرانی که به امنیت داخلی کشور آسیب برساند جلوگیری کنیم و همین طور شیعه و سنی باید با برادری و اتحاد متقابل از سرزمین مادری محافظت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha