شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زمزمه توحید

حوزه/ دوره آموزشی «زمزمه توحید» با محوریت مباحث اعتقادی و رویکرد شبهه‌محوری ویژه طلاب و فارغ التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، فراخوان شرکت در دوره آموزشی «زمزمه توحید» از سوی اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

این دوره آموزشی به منظور توانمندسازی طلاب و فارغ التحصیلان در پاسخگویی به شبهات اعتقادی در برنامه های تبلیغی حقیقی و مجازی اجرا می‌شود.

دوره آموزشی «زمزمه توحید» با محوریت مباحث اعتقادی و رویکرد شبهه محوری در سه بخش «مبدأ شناسی و معاد شناسی» با حضور استاد رجبی در ۲۸ جلسه، «دین و نبوت» با حضور استاد حسین صادقی در پنج جلسه، «امام شناسی» با حضور استاد حق پرست در ۱۵ جلسه برگزار می‌شود.

بانوان طلبه سطح سه و فارغ التحصیلان سطح دو و بالاتر می‌توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام در این دوره از اول تا ۳۰ دی است و کلاس‌های دوره از ۱۵ بهمن به صورت مجازی آغاز می‌شود.

هر هفته دو فایل آموزشی ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ای به همراه دو سؤال از محتوای هر بحث در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که بانوان می‌توانند پس از مطالعه هر جزوه به سؤالات پاسخ دهند.

شرکت‌کنندگان در این دوره در صورت شرکت مستمر در جلسات و ارسال پاسخ سؤالات هر جلسه، گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند.

علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند اطلاعات خود شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی را به شناسه کاربری Montazeran_15@ ارسال کنند و یا در روزهای اداری از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۳۷ تماس بگیرند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha