شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوره مجازی

حوزه/ دوره‌های مجازی «فقه خانواده؛ احکام نکاح و طلاق» و «مهارت‌های تربیت کودک» ویژه فارغ التحصیلان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن برزو  با اشاره به حضور بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام در سراسر جهان، عنوان کرد: اداره دانش آموختگان در راستای توانمندسازی فارغ التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام در سراسر کشور دوره‌های مجازی از سلسله‌دوره‌های مهارتی را برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: یکی از دوره‌های مهارتی ویژه فارغ التحصیلان استانی، اجرای طرح شمیم استانی بود که از سال ۹۶ به منظور توانمندسازی و مهارت افزایی فارغ التحصیلان و طلاب غیرحضوری استان‌های مختلف با محورهای بینشی، مهارتی و دانشی برگزار می‌شود و تا کنون همایش‌ها و دوره‌های متعددی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برزو ادامه داد: در سال‌های گذشته همایش‌های «خانواده پایدار» و «مهارت‌های ارتباطی» با محوریت «مهارت‌های پاسخگویی به سؤالات دینی» از سوی اداره دانش آموختگان در استانهای مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به شرایط جدید کشور و شیوع بیماری کرونا به برگزاری دوره‌های مجازی ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: جهت توانمندسازی و استمرار دوره‌های فارغ التحصیلان دو دوره فقهی و تربیتی با عنوان «فقه خانواده؛ احکام نکاح و طلاق» و « مهارت‌های تربیت کودک» به صورت مجازی درحال برگزاری است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در دوره فقه خانواده حدود ۲۰۰ نفر و در دوره مهارت‌های تربیت کودک حدود ۶۰۰ نفر از فارغ التحصیلان ثبت نام کردند و در دوره‌ها حضور دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برزو بیان داشت: این دوره‌ها هر هفته دو جلسه و در ۱۵ جلسه برگزار می‌شود که تا پایان شهریور ادامه دارد. دوره فقه خانواده روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۸ با حضور استاد علایی نژاد و دوره تربیت کودک روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۸ با حضور استاد دکتر همتی در حال برگزاری است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha