دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 934524
۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
فراخوان مرکز رشد و نوآوری حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر اجرایی مرکز رشد و نوآوری حوزه  گفت : خلاقیت و نوآوری اساس پویایی حوزه های علمیه است و تاریخ تشیع مملو از عالمانی  است که با نو گرایی علمی و عملی در زمانه خود، به ترویج مکتب اهل بیت (ع) پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،شفیعی مدیر اجرایی مرکز رشد و نوآوری حوزه ، مرکز رشد و نوآوری را بستری جهت تبدیل ایده های حوزویان به محصولات دینی دانست و گفت: تبلیغ و ترویج خلاقانه ارزشهای اسلامی، کمک به رفع مسائل و مشکلات حوزه های علمیه  و نظام مقدس اسلامی ،حمایت از طلاب ایده پرداز و خلاق  از طریق حمایت از نظریات و ایده های نوآورانه بخشی از اهداف مرکز رشد  و نوآوری حوزه  است.

شفیعی با اشاره به فراخوان پذیرش مرکز گفت: طلاب و روحانیون ایده پرداز، گروه‌ها وموسسات حوزوی که دارای ایده های کاربردی در راستای کارویژه های روحانیت هستند مخاطب این فراخوان  می باشند و محورهای پذیرش شامل: پژوهشهای بنیادین، تربیت وآموزش، هنر ورسانه، تولید محتوا، کودک و نوجوان و... می باشد.

مدیر اجرایی مرکز رشد با اشاره به خدمات متفاوت و مناسب این مرکز  گفت: مرکز به ایده‌های کاربردی و خلاقانه  پس از سیر مراحل پذیرش اولیه و تشکیل تیم اجرایی،خدماتی همچون : تجهیزات و دفتر کار، تسهیلات، مشاوره، خدمات اداری و حمایت اولیه را اعطا می کند و در صورتی که گروه‌های حوزوی دارای محصول نوآورانه باشند، به عنوان موسسات خلاق  یا دانش بنیان به نهادهای مسئول معرفی تا از  خدمات دولتی استفاده کنند.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام می توانند از تاریخ ۱ /۱۰/ ۹۹ به مدت یکماه به پیشخوان حوزه مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی دوستی زاده IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    روحی لک الفدائ یا سیّدی و قائدی