یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نبی زاده

حوزه/ حجت الاسلام نبی زاده، در نشست فصلی روسای سازمان‌های تبلیغات اسلامی خوزستان، بر لزوم تاثیرگذاری سازمان‌های تبلیغات اسلامی در جریان فرهنگی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشست فصلی رؤسای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به رسالت و مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی اظهارداشت: رسالت اصلی ما یک رسالت فرهنگی است و باید بتوانیم در جابجا کردن مرزهای فرهنگی تأثیرگذار باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه ما باید بتوانیم تمرکز مأموریتی پیدا کنیم، گفت: نتیجه‌ای که بر اساس جلسات هم‌اندیشی به دست آمده این است که عصاره مجموعه برنامه‌ها و رویکردهای فرهنگی در قالب مسجد و بانوان خلاصه می شود و بر این اساس در راهبری فرهنگی باید بر این دو مأموریت متمرکز شویم.

وی در ادامه افزود: تشکل‌ها و هیئات مذهبی، مقابله با فرق، طرح مسجد پایه نورالثقلین و... از جمله برنامه هایی هستند که با محوریت مساجد هم قابل رصد و کیفیت بخشی می باشند؛ لذا لازم است جلسات هفتگی و نشست هایی پیرامون پیگیری موضوعات مذکور با ائمه جماعات برگزار شود.

حجت الاسلام نبی زاده در خصوص اهمیت حمایت از فعالیتهای بانوان در شهرستانها خاطرنشان کرد: در بخش بانوان انتظار می رود رؤسای ادارات ما به شکل مستقیم مسئله بانوان و حمایت از فعالیتهای فرهنگی و انسجام بخشی به آن را دنبال کنند و با شناسایی و دعوت از بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی، جهادی و انقلابی و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مؤثر، در امور بانوان شهرستان خود تحول آفرین باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha