چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ رئیس اداره اوقاف شهرستان اردکان از اجرای پنج مرحله رزمایش مواسات و همدلی در دوران کرونا از محل موقوفات اردکان خبر داد و گفت: تا نیمه دی ماه هزار بسته معیشتی از محل موقوفات به نیازمندان اهدا می شود.

 حجت الاسلام سید مهدی سیدی اردکانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۵ دوره رزمایش مواسات و همدلی اجرا شده است، گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در ابتدا ۳۱۳ بسته معیشتی  به ارزش  یک میلیارد و دویست میلیون ریال از محل موقوفات منطبق و کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان بیان کرد: به خاطر شرایط خاص کرونایی بسیاری از خانواده ها دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند، لذا برای رفع گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان و لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه در این اداره در قالب توزیع بسته های غذایی را اجرا می کنیم.

حجت الاسلام سیدی اردکانی بیان کرد: بیش از هزار بسته نیز در قالب طرح شهید سلیمانی از محل موقوفات منطبق اردکان و کمک خیرین تهیه خواهد شد که تا نیمه های دی ماه توزیع می شود.

وی ادامه داد: برای توزیع عادلانه و شناسایی نیازمندان واقعی با محوریت و هماهنگی امور مساجد یزد و امامان جماعت، نیازمندان هر محله را شناسایی و با حفظ کرامت انسانی و با مراجعه امامان جماعت این بسته ها به نیازمندان داده می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان تصریح کرد: با اجرای نیت امینانه واقفین دور اندیش و خیراندیش قصد داریم گوشه ای از مشکلات نیازمندان را رفع و برکات وقف به عنوان سنت حسنه در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/*

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha