جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماز جمعه

حوزه/در خطبه نماز حمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله اینکه ۹ دی انقلاب را برای سال ها بیمه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده با اشاره به لزوم بکارگیری بصیرت در همه ابعاد زندگی و در جامعه، اظهار کرد: بی بصیرتی موجب ایجاد فتنه ۸۸ شد.

وی با اشاره به برخی فجایع در فتنه ۸۸ گفت: دشمنان با طراحی های پیچیده خاص خود در فتنه ۸۸ به دنبال برهم زدن نظم کشور بود دشمن در این برهه ادعای تقلب در انتخابات را کرد.

این خطیب جمعه ادامه داد: در روز ۹ دی بعد از ماه ها آشوب و فتنه انگیری در روز عاشورا حماسه‌ای کم نظیر توسط مردم خلق شد و در این روز برای سال ها انقلاب در برابر فتنه ها بیمه شد. 

 امام جمعه لنده در ادامه خطبه های امروز با برشمردن ابعادی از فتنه ۸۸ و خیانت آشکار برخی خواص، گفت: مردم در روز ۹ دی بصیرت انقلابی خود را نشان دادند. 
 
 امام جمعه لنده با مطرح کردن خیانت های ورح الله زم اظهار کرد: این فرد بیشترین خیانت ها را به کشور و ملت داشت و فتنه‌ها را هدایت می‌کرد که به سزای اعمال خود رسید.

**امام جمعه چرام: فتنه انگیزی خواص بی بصیرت از صدر اسلام تاکنون

حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته چرام با اشاره به موضوع خواص بی بصیرت از صدر اسلام تاکنون، اظهار کرد: آسیب های این عده در زمان ما هم تکرار شد.

امام جمعه چرام در همین خصوص گفت: برخی خواص که نسبت به حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) یک طور نگاه می‌کردند، در زمان رهبری امام خامنه‌ای (مدظله) نگاه و مواضع‌شان تغییر کرد و چرخش کردند.

افشار ادامه داد: در صدر اسلام میان جایگاه و اختیارات دو رهبر الهی مرزبندی را قائل شدند، فاصله‌ها را ایجاد کردند تا جامعه را به انحراف بکشانند و به آرمان خود که همان ولایت‌زدایی است، دست یابند.

وی با بیان اینکه همین رفتار در عصر ما تکرار شد و بین حضرت امام و رهبر معظم انقلاب  مرزبندی کردند، خاطرنشان کرد: فتنه‌انگیزی‌های زیادی در نظام اسلامی شد.

امام جمعه چرام در بخش بعدی سخنان خود به مشکلات ورزشکاران چرامی اشاره کرد و گفت: تعدادی از ورزشکاران در هفته گذشته تماس گرفتند یا پیام از طریق فضای مجازی فرستادند و نسبت به بحث تنها ورزشگاه شهر  اظهار ناراحتی و گلایه مندی کردند.

وی، افزود:  از آنجا که ورزش یکی از بسترهای سرگرمی حلال فرزندان ما را تامین می کند و شهرستان چرام ظرفیت های مناسبی در ورزش قهرمانی دارد و بعضی از فزرندان این شهرستان در لیگ های برتر کشوری مشغول هستند، باید مسئولین مربوطه نسبت به این موضوع اقدامات عاجل را انجام دهند؛ گلایه های مردم را به اطلاع مدیرکل ورزش و جوانان رساندم که گفتند تا عید نوروز وضعیت ورزشگاه چرام را در بحث سیستم آبیاری درست خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha