دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فرهاد عابدی

حوزه / مرکز مشاوره طوبی وابسته به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در ایام شیوع بیماری کرونا خدمات را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام عابدی، مسئول روابط عمومی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی، امروز در تشریح فعالیت‌های مرکز مشاوره طوبی، گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ خانواده از جامعه هدف مرکز خدمات در این ایام به منظور دریافت خدمات مشاوره‌ای به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: مرکز مشاوره طوبی در ایام شیوع بیماری کرونا، اولویت‌گذاری خود را به ارائه مشاوره‌های بالینی به آن دسته از خانواده‌هایی قرار داده است که در ایام قرنطینه با مشکلاتی موجه شده‌اند.

عابدی به حضور مستمر بیش از سه نفر از کارشناسان ارشد مشاوره روانشناسی و یک نفر مشاور حقوقی در این ایام اشاره کرد و افزود: کارشناسان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، علاوه بر مشاوره حضوری به مشاوره‌های تلفنی جامعه هدف نیز پاسخگو بودند.

وی بیان کرد: مرکز مشاوره طوبی، علاوه بر ارائه خدمات مشاوره‌ای، در برگزاری کارگاه‌های غیر حضوری خانه مهر با معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات استان نیز همکاری داشته است.

مسئول روابط عمومی مرکز خدمات حوزه آذربایجان شرقی ادامه داد: در این طرح که از طرف معاونت خانواده و امور فرهنگی در حال اجرا است، بیش از ۹۰۰ نفر از طلاب و روحانیون استان ثبت‌نام کرده‌اند که فایل آموزشی به صورت صوتی و چندرسانه‌ای در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده خواهد شد.

عابدی تصریح کرد: مرکز مشاوره طوبی به صورت روزانه آماده پاسخگویی به جامعه هدف است و در این ایام، نوبت دهی و ارائه خدمات به صورت غیر حضوریانجام می شود و در صورت تمایل مراجعه‌کنندگان، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امکان دریافت خدمات حضوری نیز مقدور بوده است.

وی بیان کرد: متقاضیان برای دریافت نوبت مرکز مشاوره طوبی می‌توانند در تبریز  با شماره‌های ۳۵۲۴۹۱۲۵ و ۳۵۲۳۷۴۱۷ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha