جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین نیاکار

حوزه / دوره غیر حضوری «خانه مهر» با شرکت بیش از ۷۵۰ نفر از خانواده‌های طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی در سه سرفصل مدیریت اضطراب، افزایش تاب‌آوری و نشاط و سرزندگی، با همکاری مرکز مشاوره طوبی برگزار می‌شود.

حسین نیاکار، معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به بیان هدف برگزاری طرح «خانه مهر» گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های ناشی از آن، افراد ممکن است در دوران قرنطینه با مشکلات و مسائل متعددی، خاصه به لحاظ روحی و عاطفی مواجه شوند؛ استمرار این شرایط و از طرفی برگزاری غیر حضوری دروس فرزندان در حال تحصیل به شدت به این بحران می‌افزاید.

وی بیان کرد: با توجه به لزوم حفظ روحیه و نشاط خانواده‌ها و بهره‌گیری بهینه از این شرایط علی‌رغم مشکلات موجود، مرکز خدمات استان اقدام به برگزاری طرح «خانه مهر» کرده است.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: طرح «خانه مهر» در سه سرفصل مدیریت اضطراب، افزایش تاب آوری و نشاط و سرزندگی، در دوران قرنطینه به صورت غیر حضوری و با حضور اساتیدی همچون حجج اسلام یوسفی، سلامت، فیروزیان، محمودی و کلامی برای تولید بیش از ۶۰ عنوان فایل آموزشی اجرا می‌شود.

وی افزود: به منظور کیفی سازی فایل‌های آموزشی تولید شده، با همکاری مرکز مشاوره طوبی، استودیوی ضبط برنامه به صورت موقت ایجاد شده است و با استفاده از گروه تصویربرداری مجرب فایل‌های آموزشی در سه فرمت تصویری، صوتی و متنی تولید می‌شود و طبق برنامه آموزشی در اختیار دانش‌پژوهان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha