دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 927286
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
ستاد تسهیل ازدواج در تبریز تشکیل شد

حوزه / مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در راستای تسهیل‌گری و ازدواج آگاهانه طلاب و روحانیون و فرزندان آنان، با مشارکت نهادهای مرتبط حوزوی اقدام به تشکیل ستاد تسهیل ازدواج کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،  مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در راستای تسهیل گری و تلاش برای ازدواج آسان، آگاهانه و خردمندانه جامعه هدف این مرکز در راستای نیل به یک خانواده پایدار، براساس توصیه نماینده ولی فقیه در استان، با همکاری سایر نهادهای حوزوی اقدام به تشکیل ستاد تسهیل شده است.

حجت الاسلام  سید ابوالفضل موسوی مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی درباره این ستاد گفت: ستاد تسهیل ازدواج با هدف تشویق، ترغیب، تسهیل و حمایت گری تشکیل شده است.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: این ستاد در دو بخش آموزش و حمایت گری در راستای تحقق ازدواج آسان در بین جامعه هدف اقدام خواهد کرد که به همین منظور، جلسات هم‌اندیشی بین مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران و سایر نهادهای مرتبط حوزوی و مشاوران فعال در عرصه خانواده تشکیل شد و از نتایج این نشست ها می‌توان به برگزاری نظرسنجی میدانی در بین برخی از افراد جامعه اشاره کرد.

حجت الاسلام موسوی ضمن اشاره به نتایج تحقیق میدانی، نیاز عموم جامعه هدف را نرم افزاری و آموزش اعلام و گفت: استفاده از ظرفیت خیرین و سایر نهادها می‌تواند در حمایتگری و تسهیل سازی گام برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha