پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: اقدام عقلانی نمایندگان در حذف بند مربوط به اجرای سند ۲۰۳۰ در لایحه بودجه ۱۴۰۰ نشان از روحیه انقلابی نمایندگلن مجلس دارد.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اجرای سند ۲۰۳۰ شادی صهیونیست ها را به دنبال دارد، اظهار داشت: در نظر قرار دادن بندی از بودجه لایحه ۱۴۰۰برای اجرای سند ننگین ۲۰۳۰، جای تعجب دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: در این روزهای که شاهد مدیریت رها شده بازار و ضعف نظارت بر قیمت ها هستیم، آیا رواست هزینه سند ننگین ۲۰۳۰ را بر سفره مردم تحمیل کنیم؟

وی افزود: اقدام عقلانی نمایندگان در حذف بند مربوط به اجرای سند ۲۰۳۰ در لایحه بودجه ۱۴۰۰ نشان از روحیه انقلابی نمایندگان مجلس دارد.

ملکی خاطر نشان کرد: ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت به عنوان مشارکت فعال در اجرای برنامه‌ها و تعهدات جهانی، به ‌ویژه اهداف توسعه پایدار و آموزش سند ۲۰۳۰، با قربانی کردن دانش آموزان ایرانی امکان پذیر نیست.

وی اظهار کرد: وقتی سند آموزشی که هیچ ارتباطی با اسناد بالا دستی نظام تعلیم و تربیت اسلامی ندارد، چرا مسئولین اصرار بر اجرای آن دارند؟

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور در پایان گفت: برخی مسئولین وقتی خبر از پهنای باند اینترنت می دهند، چرا اجرای عدالت اجتماعی در فضای مجازی، با اولویت مناطق دور دست و روستایی مد نظر ندارد؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha