جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انصارولایت در بیمارستان گودرز

حوزه/ گروه جهادی هیئت انصار ولایت پس از گذشت یک ماه از فعالیت های فرهنگی خدماتی با کاهش تعداد بیماران کرونایی و بهبود شرایط به کار خود در بیمارستان گودرز پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد،در یک ماه گذشته، ۳۰ تن از اعضای گروه جهادی هیئت انصار ولایت دارالعباده شهر یزد هم زمان با اوج گیری ویروس کرونا و اعلام نیاز بیمارستان گودرز در این مرکز درمانی مستقر شدند. 

این گروه جهادی پس از گذشت یک ماه از فعالیت های فرهنگی خدماتی با کاهش تعداد بیماران کرونایی و بهبود شرایط به کار خود در بیمارستان گودرز پایان داد.

بر اساس این گزارش، روزانه چهار نفر در دو نوبت شش ساعته به مدت یک ماه در کنار کادر درمان برای خدمت به بیماران حضور پیدا کردند.

توزیع غذا، دمنوش و آبمیوه بین بیماران، تهیه میان وعده و توزیع آن بین کادر درمان، انجام امور جاری بیماران، حمل و نقل کپسول های اکسیژن از خارج بیمارستان، کمک در امور خدماتی بیمارستان، توزیع بسته های فرهنگی و تبرکی، پخش ادعیه و مناجات در فضای بیمارستان، برپایی نماز جماعت برای کادر درمان، رسیدگی به امور شرعی و پاسخ به سئوالات بیماران توسط مبلغان جهادگر، ایجاد روحیه در بیماران و کادر درمان و... از فعالیت‌های این گروه در این مدت بود.

برگزاری سه ویژه برنامه معنوی شب های جمعه برای بیماران و کادر درمان با حضور مبلغین و ذاکرین هیئت و حمل پرچم های متبرک حرم حضرت ابوالفضل العباس حرم امام رضا علیهماالسلام و خشت گنبد مقدس حضرت سیدالشهدا علیه السلام همراه با توسل به حضرات معصومین علیهم السلام از دیگر برنامه های فرهنگی این گروه جهادی در بیمارستان بود که با استقبال بی نظیر بیماران و کادر درمان رو به رو شد.

گفتنی است، آمار بیماران کرونایی این مرکز درمانی در روز استقرار گروه جهادی، بیست آبان ماه، حدود پنجاه نفر بود که بحمدالله پس از گذشت یک ماه از حضور و فعالیت این گروه جهادی، به ۹ بیمار کاهش پیدا کرد.

مراسم اختتامیه این عملیات جهادی و تجلیل از جهادگران گروه جهادی هیئت انصار ولایت یزد به زودی با مساعد شدن شرایط برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha