جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بخش بهمن ابرکوه

حوزه/امام جمعه بخش بهمن هدف جریان تحریف را جنگ روانی و تصویر سازی غلط، نارضایتی و بی اعتمادی و ناامید کردن مردم از ظرفیت‌های عظیم داخلی و تقویت کاذب اعتماد به دشمن و جهت دهی مردم برای به سازش کشاندن نظام انقلابی بیان کرد.

حجت الاسلام رضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در ابرکوه، اظهار داشت: جریان تحریف این روزها فعال تر از همیشه به میدان آمده تا در جنگ روایت ها که بخشی از پروژه تهاجم ادراکی علیه باورها و رفتارهای عمومی است، روایت های جعلی و موهوم خود را غالب کند.

وی افزود: در ماه‌های گذشته شاهد هجمه سنگین امپراطوری رسانه‌ای دشمن به سمت و سوی نماد ارزش‌های اسلامی و انقلابی یعنی مقام رفیع ولایت و رهبری بودیم که آخرین پرده آن، اظهارات سخیف یک روحانی ساده لوح و بازی خورده است که مستقیماً عمود خیمه نظام اسلامی را نشانه رفت و برای عنصری خائن و وطن فروش و جاسوسی چون نیما زم ناله می کند و او را مقتول مظلوم و شهید قلمداد می کند. 

امام جمعه بخش بهمن ادامه داد: هدف آنها از تحریف و جنگ روانی و تصویر سازی غلط، نارضایتی و بی اعتمادی و ناامید کردن مردم از ظرفیت‌های عظیم داخلی و تقویت کاذب اعتماد به دشمن و جهت دهی مردم برای به سازش کشاندن نظام انقلابی هستند.

*بررسی بودجه ۱۴۰۰ و ضرورت دقت هرچه بیشتر نمایندگان مجلس

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: یک مسئله مهم و تعیین‌کننده برای کشور، مسئله بودجه است که هزینه و درآمد یک سال کشور در آن منعکس می‌شود و اثرات مهمی بر بخش‌های مختلف کشور، خصوصاً مسئله اقتصاد و زندگی مردم دارد.

وی تأکید کرد: مجلس و نخبگان باید نسبت به بودجه کشور حساسیت داشته باشند و آگاهانه به نقد و اصلاح آن بپردازند اکثر کارشناسان اقتصادی و بیشتر نمایندگان مجلس ،بودجه ارائه شده از سوی دولت را دارای ساختاری ضعیف و در تضاد با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌دانند.

امام جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که باید در بودجه به آن توجه شود شفافیت بودجه است که کمترین بودجه به نهادهای مذهبی اختصاص داده می‌شود در حالی که بخش هایی از لایحه بودجه  افزایش ۲۰۰ یا ۳۰۰ درصدی دارد و زیر ذره بین هم قرار نمی‌گیرند و شفاف سازی نمی شود
 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha