سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
9 دی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه با موضوع ۹ دی و حاج قاسم سلیمانی در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به نام گذاری ۹ دی تا ۱۹ دی به نام دهه بصیرت، گفت: بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی به عنوان شعار محوری امسال انتخاب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: یوم الله نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» قله فراموش نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی، روز خروش ملت ایران و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی ای که اثبات کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از بحران ها و فتنه ها می باشد.

حجت الاسلام جمالی افزود: بزرگداشت این مناسبت مهم، فرصتی برای روشنگری بصیرت افزایی و عبرت آموزی و پاسخ به شهبات است و به همین منظور مراسمی در روز سه شنبه ۹ دی ماه ساعت  ۱۰  صبح که به صورت زنده از صداوسیمای مرکز بوشهر و فضای مجازی پخش خواهد شد، برگزار می گردد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص شیوع کرونایی ما نمی توانیم مثل سال های گذشته راهپیمایی و تجمع داشته باشیم اما برنامه ریزی برای استفاده از فضای مجازی و رسانه ها شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: بسته های تحلیلی و بصیرتی در قالب کلیپ های چند دقیقه ای با همکاری سپاه امام صادق(ع) و صداوسیمای مرکز بوشهر تولید شده که منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ برنامه و نشست های بصیرتی، کاروان موتوری، تولید پادکست های رادیویی، موزیک ویدئو و ... با موضوع ۹ دی و حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه مختلف ادبی و گرافیکی با همکاری مجموعه و نهاد های مختلف برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: باتوجه به اربعین دانشمند شهید فخری زده، ویژه برنامه ای به همین مناسبت چهارشنبه ۱۷ دیماه برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha