پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سعید عسگری

حوزه/سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شهید سلیمانی فارغ از قومیت و مذهب همواره از مظلومین کشورهای منطقه در مقابل داعش جنایتکار حمایت می کرد و این نشان از اخلاص این اسطوره مردانگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید عسگری امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در مدرسه علوم دینی حضرت خدیجه (س) شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از صفات بارز حضرت فاطمه زهرا (س) دلسوزی و غمخواری این بانوی بزرگ اسلام برای دیگران بود و در بعد عبادی نیز در زمانه خویش سرآمد زنان مسلمان بودند.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شهیدان به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خود را با صفات و منش این بزرگ بانوی اسلامی تطبیق داده بودند و همین امر باعث شده بود که شخصیت این شهید والامقام در نزد همه ما بسیار عزیز و گرامی باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از زندگی بزرگان دین الگوبرداری کنیم، افزود: یکی از ویژگی های بارز شهید سلیمانی نگاه وی به مظلومان بود. این شهید بزرگ فارغ از قومیت و مذهب همواره مظلومین کشورهای منطقه را در مقابل داعش جنایتکار حمایت می کردند و این نشان از اخلاص این اسطوره مردانگی دارد.

حجت الاسلام عسگری در پایان گفت: امیدواریم که همه ما ادامه دهنده راه و مکتب این شهید والامقام باشیم و بتوانیم ذره ای از خدمات این شهید والامقام را با اعمال اسلامی و دینی خود جبران کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha