شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرپرست شورای حل اخلتلاف فارس

حوزه/ سرپرست شورای حل اختلاف استان فارس گفت: با تلاش اعضا شعبه اول شورای حل اختلاف شهرستان لامرد اختلاف ده ساله اراضی به سازش ختم شد.

حجت الاسلام مصطفی توانی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص صلح و سازش در پرونده های سطح استان فارس اظهار کرد: با همت و تلاش اعضای شعبه اول شورای حل اختلاف لامرد استان فارس در یک فقره پرونده با موضوع اختلاف ۱۰ ساله اراضی زراعی سازش صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این ماه یک فقره پرونده با موضوع اختلاف ده ساله  در اراضی زارعی بین دوطایفه به شعبه شورای حل اختلاف لامرد ارجاع شد، از آنجایی که حدود زمین به صورت عرفی و قانونی در این پرونده مشخص نبود و همین امر موجب اختلاف بین دو طایفه در خصوص حدود اربعه اراضی و نحوه آبیاری زمین کشاوری به مدت ده سال شده  که در نهایت پرونده جهت اصلاح ذات البین به شعبه اول شورای حل اختلاف لامرد ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفت.

سرپرست شورای حل اختلاف استان فارس خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات و  رایزنی های مکرر اعضا شعبه با  نمایندگان طوایف،  هر کدام از طرفین موافقت کردند که  در اراضی مشخص شده خود کشاورزی کنند و نهایتاً بین آنها سازش حاصل شد.

وی از تلاش رئیس دادگستری و  اعضا شعبه اول شورای حل اختلاف لامرد، که با  سعه صدر در جهت ایجاد صلح بین طرفین دعوا تلاش کردند تشکر و قدردانی می کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha