پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام خامنه ای

حوزه/ امام جمعه مهاجران با تاکید بر نقش رهبر معظم انقلاب در بصیرت افزایی به موقع، گفت: بیانات روشنگرانه حضرت آقا باعث شد تا مردم در ۹ دی پای کار بیایند و با دفاع از ولایت، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بکوبند.

حجت الاسلام مهدی عالمی امام جمعه مهاجران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹دی، اظهار داشت: یوم‌الله ۹ دی، حماسه حضور با برکت مردم ایران اسلامی به عنوان برگ زرینی در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و خواهد درخشید.

وی ۹دی را حماسه ای به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی برشمرد و گفت: مردم در ۹دی ولایتمداری و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و اسلام را اثبات کردند و پیام‌های مهمی را به جهانیان صادر کردند.

امام جمعه مهاجران افزود: در روز ۹ دی ۸۸ مردم ولایتمدار ایران با حضور به موقع خود در صحنه باعث شدند دشمنان متوجه شوند دیگر شیطنت‌های آنان در این کشور اثری نخواهد داشت و این مردم با تمام وجود، حامی ولایت هستند.

وی با تاکید بر نقش رهبر معظم انقلاب در بصیرت افزایی به موقع در جامعه، مطرح کرد: بیانات روشنگرانه حضرت آقا باعث شد تا مردم در ۹ دی پای کار بیایند و با دفاع از ولایت، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بکوبند.

حجت الاسلام عالمی تصریح کرد: زمانی که مملکت به خاطر بی‌بصیرتی برخی خواص دچار مشکل شد و معیشت و امنیت مردم مورد هجوم قرار گرفت، امام خامنه‌ای عزیز با یک سخنرانی مردم را با اهداف اصلی دشمنان آشنا کردند و مردم نیز همانند میدان‌های قبلی ولایتمداری خود را به خوبی ثابت کردند.

امام جمعه مهاجران مهم‌ترین پیام ۹ دی را استکبار ستیزی مردم ایران دانست و گفت: ۹ دی باید همیشه در اذهان مردم و نسل‌های آینده باقی بماند و هر سال یادآوری شود تا دشمنان خارجی و افرادی که دل در گرو شیاطین دارند، فراموش نکنند، چه طور مردم با تمام وجود پشت سر ولایت ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه در ۹ دی به جهانیان ثابت شد مردم ایران به خاطر دلبستگی‌شان به نظام و انقلاب و ولایت فقیه در بزنگاه‌ها آرام نمی‌نشینند، اظهار کرد: ایرانیان تا پای جان از انقلاب دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha