شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
9 دی

حوزه/جامعةالمصطفی‌العالمیه، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و فراخوانی همگانی به پاسداری از ارزش‌های انقلابی و آرمان‌های امام خمینی(ره)، از ملت غیور ایران می‌خواهد جهت‌گیری مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را در پیمودن مسیر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب مورد توجه ویژه قرار دهند تا به یاری خداوند به قله‌های بلندتر پیروزی و موفقیت دست یابند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،جامعةالمصطفی به مناسبت یوم‌الله ۹ دی، بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«قُلْ هَذِهِ سَبِیلِی أَدْعُو إِلَی اللَّهِ عَلَی بَصِیرَةٍ أَنَا وَ مَنِ اتَّبَعَنِی وَ سُبْحَانَ‌اللَّهِ وَ مَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِینَ؛

بگو: این طریقه و راه من است که من و هر کس که پیرو من است، بر پایه بصیرت و بینایی به سوی خدا دعوت می‌کنیم و خدا از هر عیب و نقصی منزّه است و من از مشرکان نیستم».

 (یوسف: ۱۰۸)

۹ دی‌، یادآور خروش مردم ایران در برابر فتنه‌گران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه و نیز نمایش باشکوه بصیرت مثال‌زدنی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از ولایت فقیه و پاسداری از ارکان نظام اسلامی بود؛ از این روست که این روز به‌یادماندنی، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام گرفته است.

در چنین روزی، دغدغه‌مندان اعتلای پیام رسای انقلاب اسلامی به پا خاستند و فریاد تنفر از هر گونه فتنه، آشوب و دودستگی سردادند و بار دیگر، بر پایمردی در حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب باشکوه اسلامی تأکید نمودند.

بی‌شک، ۹ دی یکی از الطاف الهی به ایران اسلامی است که بستری برای التزام عملی به مبانی اسلام ناب و ولایت فقیه فراهم ساخت و بدین ترتیب، جهانیان بار دیگر و عیان‌تر از همیشه، دلدادگی ملت غیور ایران به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و شکوه پایداری آنان را در مسیر بالندگی آرمان‌های انقلاب به چشم دیدند.

در سالی که گذشت، وقایع بسیاری رخ داد که می‌توان به هتک حرمت قرآن کریم، ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دکتر فخری‌زاده و فجایع تروریستی در کشورهای همسایه ما از سوی استکبار جهانی اشاره کرد. توجه به آنچه تاکنون رخ داده است و دسیسه‌هایی که هر روز برای توقف حرکت عدالت‌خواهانه ملت ایران چیده می‌شود، نشان می‌دهد که بالندگی بصیرت و تحکیم میثاق با ولایت، ضرورتی انکارناپذیر است.

در شرایط کنونی نیز همانند همه سال‌هایی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی، حرکت در مسیر انقلاب و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) شرط پایداری است و ضرورت دارد ایران اسلامی، هوشمندانه، در برابر مکر دشمنان و در رأس آن، امریکای مستکبر ایستادگی کند تا رؤیای خوش آنان به کابوسی برایشان تبدیل شود.

جامعةالمصطفی‌العالمیه، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و فراخوانی همگان به پاسداری از ارزش‌های انقلابی و آرمان‌های امام خمینی(ره)، از ملت غیور ایران می‌خواهد جهت‌گیری مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را در پیمودن مسیر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب مورد توجه ویژه قرار دهند تا به یاری خداوند به قله‌های بلندتر پیروزی و موفقیت دست یابند.

جامعةالمصطفی‌العالمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha