شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: مرور ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی نشان از هوشیاری مردم با بصیرت و ولایی ایران دارد که شرارت‌های دشمنان را دفع و فرصت‌هایی از دل تحریم و فشار استکبار جهانی برای نظام اسلامی به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در آیین گرامیداشت ۹ دی مردم شاهرود که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مرور ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی نشان از هوشیاری مردم با بصیرت و ولایی ایران دارد که شرارت‌های دشمنان را دفع و فرصت‌هایی از دل تحریم و فشار استکبار جهانی برای نظام اسلامی به ارمغان آورد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولایت بار دیگر بصیرت خود را تجلی بخشیدند.

وی با بیان اینکه هر جا و زمانی که دشمنان با افکار پلید خود برای ملت و نظام اسلامی شری آفریدند در دل آن برکات فراوانی پدید آمد، افزود: دفاع مقدس، ترورها، تحریم و فشارها ظالمانه، مقاومت، توسعه، پیشرفت و فتح قله‌های دانش را برای ایرانیان به ارمغان آورد؛ دشمنان، حاج قاسم را از ما گرفتند، اما مکتب حاج قاسم از دل آن پدیدار شده و فراگیر گردید.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان با اشاره به شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران و دیگر شهدای صنعت هسته‌ای خاطرنشان کرد: مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در این راستا انتظار هفت ساله ملت در پیشرفت دانش صلح آمیز هسته‌ای را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه از دل فتنه ۸۸ نیز حماسه مردمی نهم دیماه پدید آمد و روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گرفت، گفت: منطق قران گشایش و آسایش پس از دشواری است که مردم به آن یقین دارند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به آیه ۱۰۸ سوره یوسف (ع) که بصیرت مسئولان و مردم مورد تاکید است، گفت: امروز بیشتر از هر زمان به بصیرت، اتحاد، انسجام و وحدت کلمه نیازمند هستیم و مردم با تبعیت آگاهانه از رهبر معظم انقلاب پا به میدان گذاشته و در آن شرایط غبار آلود حماسه‌ای را در نهم دیماه خلق کردند که در تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه آنچه در این شرایط مهم است بصیرت مسئولان است، افزود: مسئولان باید بدانند با سخنان خود به دشمنان گرا ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha