جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / یکی از ائمه جمعه آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین جنایتی که فتنه گران بر مردم روا داشتند، ضربه زدن به آبرو و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین الملل و ایجاد شکاف وتنش بین اقشار مختلف مردم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام مرسلی امام جمعه صوفیان، در مراسم گرامیداشت ۹ دی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: عدم بصیرت در زمان بحران به خیلی از انسانها ضربه زده است و  بصیرت به دست نمی آید، مگر با تقوای الهی  و تقویت ایمان به خداوند متعال، یاد خدا و داشتن شاخص‌ها در زمان حساس و بحرانی. 

امام جمعه صوفیان افزود: مهمترین شاخص ما، شاخص غدیر و ولایت است. خداوند متعال با ابلاغ پیامی به پیامبراکرم (ص)، بزرگترین شاخص شناخت حق از باطل را وجود مبارک امیرالمومنین علی علیه السلام قرار دادند.

وی ادامه داد: مهمترین هدف دشمن از ایجاد فتنه، تقابل مردم با نظام و ولایت فقیه بود. اسناد و مدارک موجود نشان می دهد که از ۲۰ سال قبل، طراحان فتنه برنامه ریزی می کردند و آمده بودند تا به نظام جمهوری اسلامی، رهبری  و آبرو و حیثیت داخلی و بین المللی نظام ضربه زدند.

مرسلی ادامه داد:  با جسارت فتنه گران به عزاداران امام حسین علیه السلام و هتک حرمت عاشورا و خیمه‌های اباعبدالله الحسین  علیه‌السلام را انجام دادند، دیگر صبر مردم لبریز شد. 

وی افزود: بزرگترین جنایتی که فتنه گران بر مردم روا داشتند، ضربه زدن به آبرو و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین الملل و ایجاد شکاف وتنش بین اقشار مختلف مردم بود. وطن فروشان که به سنای آمریکا نامه نوشتند تا تحریم‌ها را تشدید کنند و الان با گروگان گیری معیشت مردم همان کار را ادامه می‌دهند. 

وی ادامه داد:  فتنه گران این فرصت را به دشمن دادند که بتواند نقاط ضعف را شناسایی کنند. فهمیدند کسانی که از نظام و انقلاب حمایت می‌کنند قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند و ۷۰ درصد جامعه را این اقشار تشکیل می دهند، لذا برنامه ریزی کردند تا بتوانند با گرانی و تورّم و گروگان گرفتن معیشت مردم فتنه دیگری ایجاد کنند. 

امام جمعه صوفیان افزود: حصر خانگی سران فتنه، کمال رأفت اسلامی با فتنه گران بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha