جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در بیانیه ای به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گرفتن انتقام خون این سردار شهید از آمران و عاملان این جنایت را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
‏مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با شیاطین، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.
یک سال از شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ با تروریست‌های تکفیری، سردار سرافراز سپاه، مدافع حرم و ولایت، شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس و یاور مجاهدش شهید ابو مهدی المهندس گذشت، اما یاد و خاطره این عزیزان مجاهد همچنان زنده و آرمان‌هایشان بیش از پیش در تلالو است.
حاج قاسم سلیمانی نماد مجاهدت در راه خدا و مبارز با ظلم و استعمار بود که سردمداران استکبار و پیروان آنها تصور می‌کردند که با اقدام وقیح  خویش، مسیر حق‌طلبی و مبارزه با ظالمان متوقف یا کند خواهد شد. اما به کوری چشم آنان عزم حق‌جویان در قطع دست شیاطین محکم‌تر شد. با شهادت سلیمانی‌ها، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده‌تر شد و گسترش بیشتری پیدا کرد و ضمن بیدار کردن جان‌های خفته، به منزوی شدن هر چه بیشتر تفکر تجاوزگر آمریکایی منجر شد و شکوه مراسم تشییع آن عزیز در عراق و ایران صحنه‌های به یاد ماندنی ایجاد کرد.
بی‌تردید سردار سلیمانی سرافراز، قهرمان امت اسلامی بوده و مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمام مسلمانان و مستضعفان ستمدیدۀ جهان بوده و خواهد بود.
زنده نگه‌داشتن نام، راه، سیره و فداکاری شهیدان به‌ویژه شهید سردار سلیمانی از وظایف ملی و اسلامی ماست و نباید گذاشت که قلم‌ها و زبان‌های ناپاک، این حماسه را به فراموشی کشانده و یا تحریف نمایند.
ضمن درخواست رحمت واسعه  و علو درجات برای تمامی شهدای مدافع حرم به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، بار دیگر با آرمان‌های آن عزیز در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به‌خصوص حمایت از اصل ولایت‌فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، بیعت مجدد می‌نماییم و از مسئولان امر درخواست داریم تا هر چه زودتر انتقام خون شهید عزیزمان را از آمران و عاملان این جنایت هولناک بستانند.
سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha