پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
متقی

حوزه/ مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی از ارائه خدمات آموزشی به ۱۵ هزار عضو سامانه مبشران این سازمان در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر، صبح امروز در نشستی با حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه ظرفیت عالی برای ارائه آثار آموزشی به اقشار تأثیرگذار در سامانه مبشران وجود دارد، گفت: ۱۵ هزار نفر در سامانه مبشران سازمان تبلیغات اسلامی عضو هستند که به آنان خدمات آموزشی ارائه می شود.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش اقشار تأثیرگذار و مؤثرین فرهنگی، مبلغین، مبلغات و مداحان را یکی از اهداف اداره کل اموزش سازمان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام متقی‌فر با بیان اینکه ظرفیت کار در حوزه‌ی آموزش اقشار تأثیرگذار در بوشهر فراهم است، ابراز داشت: استان بوشهر در حوزه‌ آموزش اقشار تاثیرگذار نیاز به پشتیبانی زیرساخت، محتوا و تأمین استاد دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی پشتیبانی از برنامه‌های آموزشی استان‌ها است، افزود: با ارائه آموزش‌های مناسب از ظرفیت اقشار تأثیرگذار زمینه تبیین محورهای مختلف جریان محتوایی اسلام ناب و مکتب حضرت امام(ره) در جامعه را فراهم می‌کنیم.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی پشتیبانی محتوایی، شبکه‌سازی و شناسایی اساتید و افراد حقیقی را از اقدامات مهم در زمینه‌ی توانمندسازی اقشار تأثیرگذار به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست با تأکید بر آمادگی مجموعه تبلیغات اسلامی استان در بوشهر در ارائه آموزش‌های تخصصی به اقشار تأثیرگذار گفت: شبکه تبلیغی استان در راستای تکامل بیشتر نیازمند نظام آموزشی پیشرفته است و ظرفیت سامانه آموزشی مبشران می‌تواند بستر مناسبی برای تحقق این هدف باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha