پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در اولین جلسه هیئت رئیسه کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بر لزوم تدوین طرح ارتقاء کانون‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، بعدازظهر امروز در اولین جلسه هیئت رئیسه کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر با تأکید بر لزوم تدوین نقشه راه دوسالانه ارتقاء کانون‌های فرهنگی تبلیغی مساجد، گفت: تدوین این طرح در بازه‌ی زمانی حداکثر شش هفته‌ای انجام شود و با الگوی نقشه راه سریع و کاربردی از بیانات حضرت آقا انجام پذیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: این سند راهبردی به‌عنوان میثاق هیئت رئیسه کانون‌های فرهنگی تبلیغی با سازمان تبلیغات محسوب خواهد شد و در قالب یک برنامه‌ی عملیاتی قابلیت اجرا پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود بر اجرای برنامه هایی با رویکرد امیدآفرینی در سطح فعالان کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان تأکید کرد و گفت: این فعالیت‌ها جهت‌گیری جدید کانون ها را نشان می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خواستار برنامه‌ریزی برای اجرای یک طرح امیدبخش در هر سه ماه با مخاطب کانون‌ها و همچنین اجرای یک عملیات بزرگ استانی سالانه یا هر دو سال یکبار که دربرگیرنده همه‌ی اعضای کانون‌های فعال در سراسر استان شد و اظهار کرد: این الگو عامل موثری در ارتقاء جایگاه کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان و ارتقاء کانون‌های فرهنگی تبلیغی خواهد بود.

بازدید از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی استان و تشکیل و اعزام گروه‌های ارزیابی و سطح‌بندی کانون‌های فرهنگی استان و دریافت پیشنهادها و نقطه نظرات اعضای کانون از مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha