جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماز

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: همه ما ملزم به هماهنگ شدن با مکتب شهید سلیمانی هستیم، زیرا در این مکتب درس ولایتمداری، عشق به اسلام و انسانیت متبلور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام رضا خورشیدی امروز در نشست اساتید مدرسه سفیران هدایت بیجار ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: در سال های اخیر به عینه شاهد ظهور گروهک های تروریستی به نیابت از برخی کشورهای منطقه ای و جهانی بودیم. در پشت پرده تسلیح کردن گروهک های تروریستی خواسته ها و امیال نامشروع زیادی پنهان بود که یکی از آنها تضعیف جبهه مقاومت و از سوی دیگر تضمین بقای عمر رژیم صهیونیستی بود.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: دشمنان از ایجاد این همه گروه تروریستی اهداف بزرگتری را دنبال می کردند که یکی از این اهداف بلندمدت، تضعیف و حتی ساقط کردن جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام خورشیدی با اشاره به اینکه این نقشه پلید دشمنان هرگز به واقعیت نخواهید رسید، گفت: دشمنان به خوبی می دانند که ملت ایران همواره در مسیر ولایت و مرجعیت حرکت می کنند و این عوامل خود محکم ترین ستون های برای حفظ این نظام دینی و مردمی است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار اضافه کرد: با ظهور گروهک های تروریستی خطر همچنان در منطقه برای کشورهای اسلامی و حتی جمهوری اسلامی وجود داشت، بنابراین شیرمردانی به مانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پای در میدان مبارزه با نفاق و تکفیر گذاشتند و معادلات دشمنان به ناگاه تغییر کرد و نه تنها خسارتی به این انقلاب وارد نشد، بلکه باعث شد ریشه های تروریسم در منطقه خشکانده شود.

حجت الاسلام خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی، یک مکتب و سیره بود؛ امروز همه ما ملزم به هماهنگ شدن با مکتب شهید سلیمانی هستیم، زیرا در این مکتب درس ولایتمداری، عشق به اسلام و انسانیت متبلور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha