پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مظاهری

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف استان همدان گفت: شهید سلیمانی را باید عَلَمدار امر به معروف و نهی از منکر بدانیم که به خاطر اشاعه و گشترش معروفات تلاش شبانه روزی داشت و مهم‌ترین این معروفات را می توان تقویت نظام جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام یاسر مظاهری، دبیر ستاد امر به معروف استان همدان، ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف همدان ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: حضور به موقع مردم در صحنه و روز ۹ دی، باعث شد تا انقلاب در برابر تمامی نقشه‌های دشمنان بیمه شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، مطرح کرد: شهید سلیمانی را باید علم دار امر به معروف و نهی از منکر بدانیم که به خاطر اشاعه و گشترش معروفات تلاش شبانه روزی داشت و مهم‌ترین این معروفات را می توان تقویت نظام جمهوری اسلامی دانست.

حجت الاسلام مظاهری در ادامه به تشریح ساختار ستاد امر به معروف در سراسر کشور پرداخت و گفت: بنابر مصوبه مجلس، قانون حمایت از آمرین معروف و نهی از منکر به عنوان یک قانون لازم‌الاجرا است و این موضوع نیز به سران سه قوه ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه حضرت آقا بر استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی بسیار تاکید دارند، خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی و مطالبه گری جزو رویکردهای جدید شورا و ستاد است و در همین راستا معاونت اجتماعی و مطالبه گری و و رسانه و فرهنگ سازی با حضور نیروهای جوان معرفی شده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف استان همدان با اشاره به وظایف این ستاد، اظهار داشت: با روی کار آمدن تیم آیت‌الله صدیقی، مجموعه گفتارها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه امر به معروف احصا شده و بر اساس این بیانات که مبنای قرآنی و روایی دارند، سند تحول و نقشه راه ستاد امر به معروف تنظیم و ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه ماموریت جدید ستاد در حوزه امر به معروف مسئولان می باشد، گفت: متاسفانه در عرصه امر به معروف در ادارات اراده جدی را مشاهده نمی‌کنیم و با وجود آنکه برنامه‌های ستاد به دستگاه‌ها ابلاغ  می‌شود اما دستگاه‌ها خیلی سطحی در این رابطه برخورد می‌کنند.

حجت الاسلام مظاهری در پایان تاکید کرد: طبق قانون مصوبات ستاد لازم الاجرا است و از این جهت در قانون تصریح شده است که در جلسات ستاد باید اعضا شخصا حضور داشته باشند و در آن با توجه به اختیارات خود تصمیم گیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha