شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سمیه احمدی طیفکانی-هرمزگان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان با تأکید بر اهمیت سیر مطالعاتی، گفت: طبق مطالبه امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب باید سیره شهدا معرفی شود و خروجی سیر مطالعاتی چاپ مقاله و کتاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»دریزد، خانم سمیه احمدی طیفکانی، ظهر امروز در نشستی با معاونان پژوهش مدارس علمیه استان هرمزگان با اشاره به شعار سال «جهش تولید»، بیان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در تسریع روند تولید و الگو برداری از مکتب سردار سلیمانی انتظار می رود مدارس علمیه برای افزایش تولیدات پژوهشی همت بیشتری داشته باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان اظهار کرد: امید است از ظرفیت های مدارس علمیه به خوبی استفاده شود و با ایجاد انگیزه و تشویق بین طلاب، در پیشبرد اهداف پژوهشی گامی برداشته شود.

 احمدی طیفکانی با قدردانی از معاونان پژوهش خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش کارگاه های مناسبی برگزار شد که با همکاری معاونت های پژوهش مدارس می توان با برگزاری دوره های کاربردی در این زمینه، آمار طلاب پژوهشگر جوان را بالا برد.

وی با اشاره به بودجه های فرهنگی و پژوهشی در قالب برنامه های مشترک، افزود:  معاونت های فرهنگی و پژوهش برای برنامه مشترک بین این دو نهاد برای کاهش بودجه و موازی نبودن فعالیت ها، تعامل کنند و برنامه ریزی داشته باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان با تأکید بر اهمیت سیر مطالعاتی، گفت: طبق مطالبه امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب باید سیره شهدا معرفی شود و خروجی  سیر مطالعاتی چاپ مقاله و کتاب باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha