جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام جعفرنژاد

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: تمام جهانیان دیدند که فرزندان این مرز وبوم علیرغم تمام تحریم ها موفق به ساختن واکسن کرونا در دنیا شدند و باید به عنوان اولین کشور آسیایی سازنده واکسن کرونا به خود و جوانمان ببالیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در مراسم توزیع بسته های معیشتی که در قالب کمک های مومنانه صورت گرفت، اظهار داشت: ملت انقلابی و با بصیرت از ابتدای تشکیل این نظامی اسلامی همواره برای استکبار و مستکبرین یک چالش بزرگ بوده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت:  استکبار همیشه انقلاب های مردمی را به چالش می کشاند، ولی انقلاب اسلامی این رویه را دگرگون کرد.

حجت الاسلام جعفرنژاد در ادامه اظهار کرد: با شیوع کرونا بسیاری از گروه های جهادی و خودجوش از دل جامعه و ملت سر برآوردند و با حضور در میدان جهاد زمینه توزیع کمک های مومنانه در بین اقشار آسیب پذیر جامعه را مهیا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: بی شک کمک های مومنانه تا ریشه کن کردن واقعی کرونا همچنان با تمام قوت انجام می شود.

این استاد حوزوی در ادامه تصریح کرد: امروز ملت ایران با دو ویروس، درگیر هستند، یکی ویروس کرونا و دیگری ویروس تحریم هاست، اما با ایمان و بصیرتی که از ملت ایران سراغ داریم بر هر دوی ویروس ها پیروز خواهیم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان گفت: هم تمام جهانیان دیدند که فرزندان این مرز و بوم علیرغم تمام تحریم ها موفق به ساختن واکسن کرونا در دنیا شدند و باید به عنوان اولین کشور آسیایی سازنده واکسن کرونا به خود و جوانمان ببالیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha