جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده ناجا با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال در جبهه‌های حق علیه باطل مجاهدانه جنگید، گفت: این شهید والامقام افتخارجبهه مقاومت، آزادیخواهان و تمامی مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار حسین اشتری، در آئین نکوداشت سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"، "ابومهدی المهندس"، همرزمانش و شهید "محسن فخری زاده" به همراه گرامی داشت یاد و خاطره بیش از ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی گفت: بر ارواح پاک و مطهر شهدای عزیز انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهیدان بزرگوار "حاج قاسم سلیمانی " و دکتر "محسن فخری زاده" درود و سلام می‌فرستیم؛ یاد و خاطره امام راحل را نیز گرامی می‌داریم و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی " داریم.

وی در ادامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) عنوان کرد: این ایام یادآور ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ است؛ در این روز که به عنوان روز "بصیرت" نام گذاری شده مردم عزیز و شهید پرور ایران اسلامی با حضور حماسی خود توطئه‌های دشمنان را خنثی و با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

فرمانده ناجا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بزرگ و والامقام سردار "حاج قاسم سلیمانی" تصریح کرد: اکنون در آستانه مراسم اربعین شهید عزیز دکتر "محسن فخری زاده " نیز قرار داریم، یاد و خاطره این شهید گرانقدر و همه شهدای بزرگوار از جمله "ابومهدی المهندس" را هم گرامی می‌داریم و به خانواده‌های این عزیزان که زینت بخش این مراسم شده اند، خیر مقدم می‌گوییم.

عالی‌ترین مقام ارشد انتظامی کشور با بیان اینکه شهید "حاج قاسم سلیمانی" ۴۰ سال در جبهه‌های حق علیه باطل مجاهدانه جنگید، تصریح کرد: شهید "حاج قاسم سلیمانی" افتخار جبهه مقاومت، آزادیخواهان و تمامی مسلمانان جهان است.

سردار اشتری ادامه داد: در مراسمی که به مناسبت برگزاری اولین سالگرد سردار دل‌ها در محضر مقام معظم رهبری "مدظله العالی" حضور یافتیم ایشان بر افتخار ملی و ایرانی " حاج قاسم سلیمانی" تاکید دوچندانی داشتند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ما در کشور، بزرگان بسیاری داریم که باعث افتخار ملت هستند، خاطرنشان کرد: "حاج قاسم سلیمانی" در عرصه‌های بین المللی و داخلی با ظلم مبارزه می‌کرد که نظیر ایشان را کم‌تر می‌توان یافت، بایستی مجاهدت‌های ایشان در تاریخ ثبت و در تمامی کتب درسی به زندگی پرفراز و نشیب این شهید بزرگوار اشاره شود.

سردار اشتری به ویژگی‌های شاخص "حاج قاسم سلیمانی" نیز اشاره کرد و گفت: شجاعت، دلاوری، توانمندی، خصوصا "اخلاص" و "ولایت پذیری" از شاخص‌ترین خصوصیات ایشان و با تمام وجود، شهادت طلب بود.

"اخلاص" و "ولایت پذیری" حاج قاسم سلیمانی سرلوحه تمامی امور باشد

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده، عنوان کرد: بایستی در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور، حفاظت از جان، مال و ناموس مردم و همچنین جلب رضایت خداوند "اخلاص" و "ولایت پذیری" شهدا را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

سردار اشتری با بیان اینکه درهای شهادت در نیروی انتظامی باز است، گفت: نیت الهی و راه و روش و سیره شهیدان حاج "قاسم سلیمانی"، دکتر "محسن فخری زاده " و "ابومهدی المهندس" و سایر شهدا برای انجام بهتر ماموریت‌ها بایستی در اولویت تمامی امور قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مکتب حاج "قاسم سلیمانی" بایستی سرلوحه زندگی جوانان و فرزندان این مرز و بوم قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: نام گرانقدر شهید "حاج قاسم سلیمانی" لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت این در حالی است که این شهید بزرگوار در برابر خانواده و فرزندان شهدا و رزمندگان بسیار متواضع بود.

 تشییع پیکر "حاج قاسم سلیمانی" یوم الله بود

سردار اشتری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری "مدظله العالی" درباره سردار "حاج قاسم سلیمانی" گفت: ایشان فرمودند: " تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی یک یوم الله بود"؛ همه ما شاهد بودیم که مراسم تشییع ایشان باشکوه برگزار شد و این امر نشان دهنده این است که حاج قاسم محبوب قلب‌های همه مستضعفان و مسلمانان بود؛ ان شاء الله همه ما نیز ادامه دهنده راه شهیدان بزگوار خصوصا سردار دل‌ها حاج "قاسم سلیمانی" باشیم.

گفتنی است، در این مراسم که در ستاد ناجا برگزار شد، از خانواده‌های شهیدان "حاج قاسم سلیمانی"، دکتر "محسن فخری زاده"، "ابومهدی المهندس" و تعدادی از جانبازان گرانقدر تقدیر شد. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha