سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/شهید سلیمانی موثرترین فرد مبارزه با عناصر تروریسم بود که آزادیخواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه دانستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، به مناسبت سالروز شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت وهمرزمان شهیدش، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در بیانه ای آورده است:  وَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَ نُورُهُمْ / و آنان که به خدا و رسولانش ایمان آورند، به حقیقت راستگویان عالمند و برایشان نزد خدا اجر شهیدان است، پاداش اعمال و نور ایمانشان را در بهشت می یابند.

 سالگرد شهادت سردار بزرگ جهان اسلام و جهادگر خستگی ناپذیر جبهه‌ی مقاومت، پاسدار حریم عزت، عصاره‌ی شهامت و شجاعت، شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی را به عموم دوستداران و عاشقان ولایت و امامت، خصوصا مقام معظم رهبری،  و ملت شریف ایران و همرزمان آن شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌نماییم.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان موثرترین فرد مبارزه با عناصر تروریسم دست نشانده آمریکا در منطقه و جهان شناخته شده بود و از این رو تمام آزادیخواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانند.

ضمن محکوم کردن این جنایت دردمنشانه و ترور وحشیانه، یقین می دارد پرچمی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته اند، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در احتزاز باقی خواهد ماند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha